Avatar billede kochx Nybegynder
23. november 2001 - 12:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

regedit

Hallo there

Er der nogen der ved hvor i regedit man vælger den font type i MS. Word 97 som man ønsker f.eks. Times new roman, hvor er det så regedit/regidt32 man vælger det?????????

MVH. Kochx
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2001 - 12:16 #1
tænker du på som standard skriftype ?
Avatar billede kochx Nybegynder
23. november 2001 - 13:07 #2
Problemet er: At jeg har tænkt mig at lægge reg.key ind i login.bat så brugerne automatisk for firma type fonten klargjort
Avatar billede kochx Nybegynder
23. november 2001 - 13:29 #3
Hallo Space

Har du en ide på hvordan det kan lade sig gøre.
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. november 2001 - 15:10 #4
Du skal sætte et dokument op som du vil have det (med skrifttypen) - og gemme det.
Du skal gemme det som filtypen \"Dokumentskabelon (*.dot)\"

Hvis du gemmer over som normal.dot og overskriver den eksisterende fil (søg efter normal.dot) - så bliver dette din standart indstlling.

Det er alså ikke en registrerings indstlilling, men \"standart\" dokumentet, som skal rettes.
Avatar billede icejola Nybegynder
27. november 2001 - 08:20 #5
Goulduck har fuldstændig ret. Til gengæld kan du ændre indstillingen for om din Normal.dot må overskrives, hvor filen skal hentes fra osv. i
[HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Office\\9.0(eller 8.0)\\Word\\Options]