Avatar billede intercode Nybegynder
23. november 2001 - 10:24 Der er 8 kommentarer

Næsten 1 GB !!

Hejsa

jeg hat en film i mpg format, som jeg gerne vil have lagt på en skive så jeg kan spille den i min DVD.
men nu er det sådan at filen fylder 900 mb ! og det er ligesom at der ikke kan ligge mere end 700 på de skier jeg har. hvad gør jeg ?

tak
Avatar billede disky Nybegynder
23. november 2001 - 10:27 #1
køb en 99 Minut\'s CD

Eller split den og i 2 filer.
Avatar billede flemmingwulff Nybegynder
23. november 2001 - 10:29 #2
det er det problem der er for alle for det første skal den ligge i vcd format før din dvd kan læse den hvis du kører med dvd drevet fra din com er der ikke nogle problemer så pakker du den bare ellers kan du ligge den i swap format den fylder mindre men kvaliteten bliver lidt dårliger ellers er der kun 2 cd skiver tilbage så vidt jeg ved
Avatar billede intercode Nybegynder
23. november 2001 - 10:30 #3
hvordan splitter man sådan en fil ?
Avatar billede milo Nybegynder
23. november 2001 - 10:32 #4
disky det gør jo ik at han kan spille den i sin dvd...

du skal have fat i et program der laver din film om til VCD...og herfter brænde den ned (splitte den op i 2)
Avatar billede disky Nybegynder
23. november 2001 - 10:33 #5
intercode: hent programmet VCDCutter

milo: Hvis man har et ordentligt brænder program ordner den sagen for dig, spørgsmålet gik ikke på format men på fil størrelse.
Avatar billede milo Nybegynder
23. november 2001 - 10:35 #6
ja ok... du har ret så :P
Avatar billede disky Nybegynder
23. november 2001 - 10:42 #7
milo: DU har dog også ret, hvis opløsning og framerate ikek er mpg-1 VCD så nægter et godt brænder program at lave det som en VCD
Avatar billede chip64 Nybegynder
27. november 2001 - 18:46 #8
flask fra http://www.flaskmpeg.net kan resize filmen så den passer på en CD i VCD format.