Avatar billede onpoint Nybegynder
23. november 2001 - 00:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan eksporterer man sit adressekartotek i Outlook

Det er ikke helt lige til.
Der er ikke en operation, som direkte gør det? Der er en funktion der hedder importer, men eksporter er kun listet som at eksportere en fil, men der kan man kun eksporterer sine mapper??
Avatar billede bulldog1 Nybegynder
23. november 2001 - 00:41 #1
søg efter den fil der hedder outlook.pst og kopier den over til et andet drev og læg den tilbage når tid er(virker ikke i win2000)
Avatar billede tumben Novice
23. november 2001 - 00:45 #2
hvis du mener dine CONTACTS....så exporter til en fil....vælg personal folder file pst...select the folder to export FROM...vælg contacts...så exporteres kun dine contacts...men hvorfor ikke exporterer det hele..dvs exporter personel folders + subfolders

(Outlook 2000 )
Avatar billede tumben Novice
23. november 2001 - 00:45 #3
skulle være et svar /tumben
Avatar billede onpoint Nybegynder
23. november 2001 - 01:10 #4
tak - det lykkedes
Avatar billede tumben Novice
23. november 2001 - 09:52 #5
takker og bukker