Avatar billede oerum Nybegynder
22. november 2001 - 22:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Geforce mx400. Sort skærm

Jeg har for nogle dage siden købt et Gforce mx 400-v grafikkort. instalationen gik uden problemer, men efter ca.1-2 timer bliver skærmen sort. Jeg har brøvet forskellige ting for at afhjælpe Problemet f.eks sætte skærmen til 60hz (det er en 60hz skærm), sætte acc.hastihededen et trin ned, systemstanby aldrig i egenskaber for skærm. Dioden på moniteren forbliver grøn når skærmen bliver sort (blinker lidt).Jeg har prøvet at hive stikket til monitoren ud og isætte den igen efter 5min og så er der billede på igen, slukker jeg derimod computeren og starter den efter 5min er skærmen skærmen sort, også efter 1 time, dioden er stadigvæk grøn. Mit tidelige grafikkort var et TNT 2 m64 der var ikke Problemer med det. Driverne er 1.HL777oa på Aopen Mx 400-Windows ME/9x Driver v 6.62. AMD Athlon 1500xp. Me.  håber der er nogle der kan hjælpe mig. Hilsen Oerum
Avatar billede olai Juniormester
22. november 2001 - 23:32 #1
Du skal hente Nvidia driverne på www.nvidia.com. Du skal bruge den driver der hedder Detonator 3.

Brug nedenstående link til at hente den.
http://205.158.109.140/Windows/21.83/Win9x_21.83.exe

Avatar billede olai Juniormester
22. november 2001 - 23:42 #2
takker for points
Avatar billede oerum Nybegynder
22. november 2001 - 23:44 #3
Tak for tipset. Jeg prøver om det virker. skal jeg først afinstalere driver i grafikkortet og hvordan?.
Avatar billede oerum Nybegynder
23. november 2001 - 01:06 #4
Det virkede ikke.DireksX 8.0 er instaleret
Avatar billede oerum Nybegynder
23. november 2001 - 01:11 #5
Kan det være strømforsyningen. Den er 250w