Avatar billede malula Nybegynder
22. november 2001 - 21:24 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Word #&*! punktopstil tabulator

Jeg er ved at blive vanvittig over WORD og tabulatorer i punktopstillinger.
Jeg skal skrive en kæmpeopgave, hvor det SKAL stå pænt! og det SKAL være i word.
Det er punktopstillet med 4 punkter.
Jeg HAR lavet alt det der med format og henviser i punktopstilling til formaterne etc (og formaterne er bygget op over \"ingen format\" etc). Men - hver gang jeg starter et nyt dokument baseret på skabelonen ændrer 2 af punkt-opstillingerne \"selv\" hængede indrykning (sætter selv en tabulator ind - så der bliver skæv indrykning) jeg sletter tabulator både i dokument og i format etc men...
Hvordan får jeg word til at stoppe det #¤???!#@ tabula-torpjat !

22. november 2001 - 21:57 #1
prøv at sende mig din skabelon, og information om hvad det er du har sat op, så vil jeg kigge på det. fd@win-consult.com
22. november 2001 - 22:02 #2
Har du rettet i feltet Indrykning for niveau 3 og 4 ?
Avatar billede johs_j Novice
22. november 2001 - 22:06 #3
Du skal ind og checke 2 steder i din skabelon.
Formater / Punktopstilling
Vælg Tilpas...
hvis tallet i Justering er = 0,63 cm skal den også være det samme i punktet Hængende indryk under Formater / Afsnit.

Den tabulator som indsættes automatisk skal falde sammen med det hængende indryk for at det kommer til at se ordentlig ud.
22. november 2001 - 22:10 #4
200 point hænger iøvrigt ikke sammen med 15, 30 og 60 !
Avatar billede johs_j Novice
22. november 2001 - 22:19 #5
>flemmingdahl
Hvis malula vil give 200 point for et svar er han da velkommen til det. Jeg kan ikke se at det skulle være et problem.
22. november 2001 - 22:21 #6
Nej det er ikke i orden - læs ekspertens regler.
Avatar billede malula Nybegynder
22. november 2001 - 22:44 #7
flemmingdahl>  Jeg er så desperat - at det bare skulle give en masse point - for skidtet virker ikke.  beklager jeg ikke har læst nøje på reglerne om honorering.... men jeg vil stadig give en pokkers masse point.
johs> har jeg forsøgt - går stadigt galt
22. november 2001 - 22:57 #8
Sæt din indrykning på niveau 3 og 4 up med hver 0,13 til 2,13 og til 2,63 - så er du over problematikken.
Avatar billede malula Nybegynder
23. november 2001 - 05:52 #9
flemmingdahl, det hjalp, tusinde tak, og du får altså alle point - selvom du mener det er for mange. ;)
Avatar billede johs_j Novice
23. november 2001 - 09:58 #10
>flemmingdahl
Jeg har lige læst reglerne igennem, og der står ingen steder at man ikke må give mere end 60 point for et svar. Havde det været tilfældet så havde det nok ikke været muligt at indtaste mere end 60 point!
Måske skulle du selv læse reglerne før du begynder at belære andre om hvad de må eller ikke må.
23. november 2001 - 10:51 #11
jeg fik nok pisset på din sukkermad :-)
Avatar billede johs_j Novice
23. november 2001 - 12:52 #12
Jeg spiser ikke sukkermad mere så pis bare væk.
23. november 2001 - 13:09 #13
hehe