Avatar billede digihosting Nybegynder
21. marts 2000 - 11:53 Der er 8 kommentarer

Jobtilbud

(Dette sprøgsmål giver ingen point)

Mit navn er Martin Pedersen. Jeg planlægger i øjeblikket oprettelsen af et webhotel + webdesign firma. Servere og systemer er klar - så nu leder jeg efter kvalificerede designere og programmøre indenfor følgende katagorier:

HTML
Grafik
CGI
Flash
PHP
ASP

Interesserede vil kunne arbejde fra hjemmet, og vil blive betalt efter ydeevne. Man skal have mindst 10 timer til rådighed om ugen. Der er ingen aldersgrænser.

Hvad synes I om denne ide? Ville du være interesseret? Og måske vigtigst af alt, hvad ville du forvente i løn?  :)
Avatar billede knogle Nybegynder
21. marts 2000 - 12:29 #1
Du er velkommen til at kontakte mig på dennis@prebendorf.dk ;)
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2000 - 12:33 #2
Det er nok en meget god ide, men hvordan har du tænkt dig det med aflønningen, at jeg laver en hjemmeside og giver dig halvdelen af det der tjenes på den.

Misforstå mig ikke, ideen er god, men jeg tror det bliver svært at finde ud af lønnigerne osv.

Jeg er interreseret hvis du får en god løsning til at fungerer, og så kan jeg jo sige at det mest er HTML og grafik + en lille smule Flash jeg er god til.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2000 - 12:33 #3
Du kan bare kontakte mig på osj@dbs.dk
Avatar billede knogle Nybegynder
21. marts 2000 - 12:35 #4
Man kan heller ikke "bare lige" starte et firma.. hvor vil du få kunder fra? - har du råd til reklame?
Avatar billede geko Nybegynder
21. marts 2000 - 13:25 #5
hvis du har brug for onlineshopping eller noget lignende, så bare kontakt mig:

hh99-213@uv.silkehs.dk
Avatar billede digihosting Nybegynder
22. marts 2000 - 17:15 #6
Mht. løn, det er jo ikke så let, og derfor er det ikke helt fastlagt endnu. Indtil videre havde jeg forestillet mig følgende: Kunden kontakter mig (eller omvendt) og vi snakker igennem hvad det er, han/hun vil have. Jeg har selv arbejdet med næsten alt inden for web-udvikling i mange år nu, så jeg skulle være i stand til at give kunden en pris på baggrund af denne samtale. Jeg vil herefter præsentere og fordele arbejdet mellem 1-5 af de ansatte i firmaet. De ansatte vil til sidst blive betalt alt efter hvor meget arbejde de har lagt i projektet.

knogle: dette er ikke noget fritidsprojekt som jeg lige har fundet på. Jeg er udemærket klar over hvad der skal til for at starte og køre et firma med ansatte. Og ja, der vil blive reklameret.

Jeg håber på at have det hele klart til om 2-3 uger. Interesserede vil blive bedt om at udfylde en ansøgningsformular - det vil være nødvendigt at kunne fremvise eksempler på tidligere projekter/arbejde.
Avatar billede mogenshoj Nybegynder
24. marts 2000 - 22:10 #7
Jeg er da også interresseret.
mogenshoj@hotmail.com

- Mogenshoj
http://igaming.cold-ice.com
Avatar billede rof Nybegynder
05. april 2000 - 18:16 #8
Har du en e-mail adresse man kan kontakte dig på?
future@sonic.dk