Avatar billede renefred Nybegynder
21. marts 2000 - 11:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Background pics in tables

Når jeg laver et table og vælger et bagrundsbillede til dette (css) er der ingen problemer når jeg tester det - ej heller hvis jeg skriver direkte i tablet. Hvis jeg derimod lægger et nyt table ind i det table med baggrundsbilledet opstår der problemer. Jeg vælger at centrere det ny table, og vupti, backgroundsbilledet bliver f*** up... Any good suggestions?
Avatar billede hopla Nybegynder
21. marts 2000 - 13:21 #1
Mit bedste bud: prøv igen! Jeg har lige testet det og havde ingen problemer.
Avatar billede timeless Nybegynder
31. marts 2000 - 07:57 #2
Jeg har haft samme problem, men har ikke fundet løsningen desværre :/
Avatar billede kmx Nybegynder
18. april 2000 - 10:22 #3
Inderste table har første prioritet i visse browsere...
Løsning: Læg baggrund på den inderste table.
Eller: læg ikke table i table.