Avatar billede kidwyw Nybegynder
22. november 2001 - 18:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mpg kontra grafikkort med tv-out

hvilke er det bedste med hensyn til at se dvix film på tv............
Avatar billede cd_ Nybegynder
22. november 2001 - 18:22 #1
et tv out stik i kortet og et kabel der går fra
tvout og lydout (lydkort) over i et scart stick, fjernsynet/videoen skal have s-video indgang
Avatar billede outsider Nybegynder
23. november 2001 - 11:49 #2
Du kan ikke se DivX film på et mpeg encoder kort. Og der findes endu ikke nogen hardware mpeg4 afspillere.
Avatar billede jxnnes Nybegynder
26. november 2001 - 17:35 #3
jo der gør, Real Magic hollywood plus kan afspille alt gennem dit mpeg kort, og du styrer selv om du vil se det på monitoren eller tv, det er enkelt og du kan skifte midt i en film hvis det sku være!!!
Avatar billede outsider Nybegynder
26. november 2001 - 17:53 #4
øhhh! Jeg har selv et Hollywood +
Jo, man kan godt se filmene på skærmen. Men det er ikke hardware, som en dvd film. Derfor vil filmene ikke blive bedre en på computeren og procesor kravene vil stadig være det samme.
Avatar billede kidwyw Nybegynder
11. januar 2002 - 15:03 #5
thx