Avatar billede jfour Nybegynder
22. november 2001 - 17:20 Der er 1 løsning

Projektleder med Navision Financial erfaring

Jobbeskrivelse:
BlueCom  Danmark  A/S  er  en mellemstor IT-virksomhed, der arbejder med Navision  3.56,  men som lige har købt licenser til Navision Financials. Vi  leder derfor efter en projektleder, der har stor ekspertise i Navison Financials, som skal være aktivt involveret i alle faser af projektforløbet fra tolkning af forretningsmæssige problemstillinger til løsninger, opbygning af IT systemer og formulering af tekniske specifikationer.

Kvalifikationer:
Projektlederen skal være tryg ved at arbejde uafhængigt og have personlige færdigheder samt motivation til at rådgive, kommunikere og fremme vigtige forretningsmæssige ændringer. Du er god til at arbejde systematisk og er vant til at virkeliggøre dine ideer. Du er naturligvis ambitiøs og er klar til et krævende job med mange faglige udfordringer.

Den rette kandidat har udover stor erfaring med Navision, også ekspertise indenfor HTML, ASP, VB, ADO, JAVA and SQL. Desuden har vores nye projektleder solid erfaring indenfor udvikling af Internet løsninger baseret på Microsoft teknologi og kan opbygge systemer til drift af netværk, ERP systemer, netværks- og applikations problemstillinger.

Vi tilbyder:
Et udfordrende job i en ung og konstant ekspanderende international IT-virksomhed, hvor du kommer til at få essentiel betydning for vores videre vækst, succes og gode team spirit.
Du kommer til at arbejde med kompetente og dynamiske kolleger, og får de nyeste teknologiske løsninger til din rådighed. Vi tilbyder en attraktiv løn svarende til dine høje faglige kvalifikationer.
Hvem er BlueCom Danmark A/S?
Med 64 ansatte og en omsætning sidste år på  738 millioner kroner er BlueCom Danmark A/S en af Europas førende IT-distributører, som siden opstart i 1992 har været i konstant vækst. I dag sælger BlueCom Danmark A/S primært sine produkter til udlandet.
BlueCom Danmark A/S er karakteriseret ved et inspirerende og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor medarbejdernes menneskelige kvaliteter og personlige integritet værdssættes højt.

Sådan søger du:
Søg stillingen online på www.bluecom.com.

Eller send din ansøgning snarest muligt til:

BlueCom Danmark A/S
Att: Jens Fournais
E-mail: jfo@bluecom.dk
Mrk.: Navision projektleder
Avatar billede jfour Nybegynder
03. januar 2002 - 09:33 #1
Lukker spørgsmlet, men alle er velkommen til fortsat at ansøge!