Avatar billede image Nybegynder
22. november 2001 - 12:57 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvem har en IP adresse?!?!

Kan man på nogen måde finde ud af hvem der logger ind på sin side!? Jeg ved at man, b.la. på flere debatfora, ved hvem der skriver, især når der skal deles advarsler ud! F.eks. ADmin: \"Så stopper JZ med at svine til, for ellers må vi kontakte hans skole, Lundehøjsskolen\", hvis i forstår hvad jeg mener.. Altså finde ud af HVOR IP\'en stammer fra!
Avatar billede disky Nybegynder
22. november 2001 - 13:00 #1
Avatar billede snowball Novice
22. november 2001 - 13:04 #2
Du kan lave et opslag på IP\'en på f.eks. http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=ip-whois og se hvem der ejer den IP. Med mindre personen/firmaet selv har købt en IP range, så vil du få oplyst udbyderen der hører til IP\'en !

Snowball
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. november 2001 - 13:04 #3
http://www.ripe.net/perl/whois -> Så kan du kontakte hans udbyder.
Avatar billede image Nybegynder
22. november 2001 - 13:06 #4
Jeg prøver dem lige gutter! Men for fanden hvor er i hurtige og tak for det!!
Avatar billede image Nybegynder
22. november 2001 - 13:15 #5
Det eneste jeg kan få at vide er hvilken udbyder de har og ikke så meget andet.. Men det er måske også alt der kan hives ud af det?
Avatar billede snowball Novice
22. november 2001 - 13:18 #6
Så\'n lige umiddelbart ja ! Hvis du vil vide mere, så skal du kontakte udbyderen, men så skal du ha\' ret go\'e grunde før de vil gi\' nogen informationer videre til dig ;)

Snowball
Avatar billede image Nybegynder
22. november 2001 - 13:20 #7
Oki snowball! Her til sidst, fordi jeg er ny her, så vil jeg vide hvem der skal have point for jeg kunne jo bruge alle linksne... Er det ham der var hurtigst?!? På forhånd tak!
Avatar billede bacardil Nybegynder
22. november 2001 - 13:23 #8
Der er ingen regler.. Du bestemmer selv om det var disky, snowball eller me. Eller om vi alle skal havde.
Avatar billede thomzen Nybegynder
22. november 2001 - 13:23 #9
Ellers så giver du som du synes de svarer til.. hvis den første ikke giver et svar du synes er lige så godt, som det den anden giver, så kan du vel dele imellem dem?

-ellers er det vel den der svarer hurtigst der har ret til dem...
Avatar billede image Nybegynder
22. november 2001 - 13:26 #10
Svært at give snowball noget da det kun er en kommentar.. Men værsgod disky!
Avatar billede snowball Novice
22. november 2001 - 13:27 #11
Skulle lige til at skrive et svar, men det nåede jeg ikke kan jeg se ;)

Snowball