Avatar billede axel_ibsen Nybegynder
22. november 2001 - 12:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

XP driver til asus v7700

Jeg har et Asus V7700 deluxe grafikkort med tv-in/out-

Jeg kan ikke få asus\'s win 2000 driver til at virke i XP.
Jeg har installeret Nvidia\'s drivere men det kan jeg ikke bruge til noget da der ikke er tv-out.

Er der nogle der har ideer til hvordan jeg får min tv-out til at virke i XP?
Avatar billede thomzen Nybegynder
22. november 2001 - 13:17 #1
ERhm.. prøv at emulere win2k når du installerer driverne.. Jeg har også brugt winXP og så win2k driverne...

Hvis du ikke ved hvordan du skal emulere et andet system, så: Højreklik på exec filen, properties, compability, sæt den til at køre som win2k..
Avatar billede snowball Novice
22. november 2001 - 13:24 #2
Er det denne driver du bruger !?

ASUS V7700 TI Series Driver for Windows 2000/XP
Ver. 14.62a
Date 2001/11/01

ftp://ftp.asus.com/pub/asus/vga/agp/v7700ti/1462aw2p.zip

Snowball
Avatar billede axel_ibsen Nybegynder
22. november 2001 - 13:54 #3
Tak Snowball nu har jeg hentet driveren og installeret den. Men tv-out delen er dårlig, er der ikke mulighed for at vælge over/underscan, med driveren til Win98 var der også mulighed for at trykke ctrl + alt + t så den automatisk klikkede over til tv\'et.

Er det muligt at få en anden driver til XP som er bedre med hunsyn til tv-out delen
Avatar billede axel_ibsen Nybegynder
22. november 2001 - 14:03 #4
Jeg kan heller ikke få asuslive til at virke med den nye driver. Når jeg prøver at installere asuslive siger den at jeg ikke har et asus-kort.
Avatar billede snowball Novice
22. november 2001 - 14:09 #5
Desværre, det er så vidt jeg lige kan se den eneste driver de har til det kort som pt. passer til WinXP !

Men WinXP er jo også forholdsvis ny endnu, så det kan da være der kommer en ny driver inden så længe ;)

Snowball