Avatar billede jvoetmann Nybegynder
22. november 2001 - 12:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows-fejl ved installation af MyODBC

I.f.m. at jeg er ved at installere MyODBC får jeg flg. fejlmeddelelse:

\"An error occurred while copying C:\\WINDOWS\\SYSTEM\\MFC30.DLL. Restart Windows and try installing again.....\"

Det hjælper bare ikke
Avatar billede retep Nybegynder
22. november 2001 - 12:58 #1
Har du prøvet at hente den igen?
Avatar billede jvoetmann Nybegynder
22. november 2001 - 13:03 #2
Ja. Har hentet den to gange. Kan der være et eller andet der spærrer for skriverettigheden til MFC30.DLL? Noget der knurrer i baggrunden?
Avatar billede retep Nybegynder
22. november 2001 - 13:07 #3
Tjaaa... Kan da være at den ligger der i forvejen og bliver brugt af en anden process... ?!
Avatar billede jvoetmann Nybegynder
22. november 2001 - 13:11 #4
Det var det jeg frygtede.. Tør man finde filen og slette den, og så prøve forfra?  Er ikke så modig med den slags ting
Avatar billede retep Nybegynder
22. november 2001 - 13:24 #5
He he... Er altid det store spørgsmål!!! Tør jeg næsten ikke råde dig til :))

Men omvendt, så burde du kunne kopiere filen på diskette, så du altid kan lægge den ind igen...

Hvis spørgsmålet ligger mellem en computer der ikke vil hvad man vil, eller at tage en chance, ved jeg godt hvad jeg ville gøre... Men du kan da altid vente og se om der kommer nogle kloge hoveder forbi, der har en bedre løsning.

Held og lykke ;)
Avatar billede steel-shark Nybegynder
22. november 2001 - 13:24 #6
jvoetmann
nøjs med at kopiere den over i et andet bibilotek!!
eller try alt-Ctrl-del luk alle programmer der køre i bagrunden!!!
Avatar billede jvoetmann Nybegynder
22. november 2001 - 13:32 #7
Har fundet filen tre steder:
C:\\windows\\ststem;
C:\\programmer\\logitech\\mousevare\\system
c:\\mysql\\odbclink (der hvor jeg har lagt mit download)

Har prøvet reteps sidste forslag, men...

Hvor lukker man alt det lort der ligger nede i højre hjørne. Er ikke så knøv med det der :-(
Avatar billede mortenfn Nybegynder
22. november 2001 - 13:48 #8
du skal hendte ved \"ren\" download uden brug af acelrator