Avatar billede bubby Nybegynder
20. marts 2000 - 21:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Vis tekst ved mouseover i et andet frame(HASTER VILDT!)

på siden vil jeg have at den tekst der kommer frem når man kører hen over de forsk. links skal komme i det nederste frame, men hvordan gør jeg?
se siden her
http://home13.inet.tele.dk/erhverv/
Avatar billede swasper Nybegynder
20. marts 2000 - 22:47 #1
Det kan ikke alde sig gøre, i hvert fald ikke med html på nogen måde, for man kan ikke arbejde på tværs a frames med HTML.
Avatar billede bubby Nybegynder
20. marts 2000 - 22:48 #2
jamen så med scripting!
Avatar billede pallepophår Nybegynder
21. marts 2000 - 00:01 #3
Hvad med først at koncentrere dig om designet for det stinker da !
Avatar billede netsrac Praktikant
21. marts 2000 - 07:08 #4
Avatar billede hatecaps Nybegynder
21. marts 2000 - 09:19 #5
hvorfor ikke bruge statusbaren på browseren til disse tekster ?  eks:

<a href="messebygning.htm" target="frame19028" onMouseOver="window.status='Læs mere om de messelande vi bygger og se billeder'; return true" onMouseOut="window.status=";return true"> Messe </a>
Avatar billede hatecaps Nybegynder
21. marts 2000 - 09:22 #6
eller du kan flytte dine layers til den side du vil ha' dem på, og kalde funktioner der viser og gemmer dem "remote" f.eks

onMouseOver="parent.frames['frame22075'].vis_lag('lag3')"

Avatar billede bubby Nybegynder
21. marts 2000 - 13:35 #7
bare fordi du sys designet stinker, skal du ikke komme og blande dig, jeg ved godt jeg skal lave grafikken om, men ellers fik jeg at vide at siden skulle være med grafik, men så simpelt som muligt, jeg prøver de forsk. ting når jeg kommer hjem!
/bubby
Avatar billede bubby Nybegynder
21. marts 2000 - 18:41 #8
hatecaps... prøv at fikse det for mig, fordi det virker altså ikke når jeg gør det...
Avatar billede bubby Nybegynder
21. marts 2000 - 22:11 #9
nå nu har jeg fået det til at virke, det var en fejl fra min side, men jeg brugte hatecaps script, så point til dig!
Avatar billede hatecaps Nybegynder
21. marts 2000 - 22:16 #10
bukker og takker :-)