Avatar billede raiser2 Nybegynder
20. marts 2000 - 18:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af websted

Det ville være fedt med lidt feedback, jeg er klar over der ikke er så meget indhold endnu, men det kommer
Avatar billede raiser2 Nybegynder
20. marts 2000 - 18:42 #1
Undskyld det gik lidt for hurtigt, adressen er www.nivaa-golfklub.dk
Avatar billede drean Nybegynder
20. marts 2000 - 20:06 #2
Flot side...nem navigering
Den bliver også pænt hurtigt hentet.
Flot farvesammen sætning...

MvH Drean
Avatar billede sonne Nybegynder
20. marts 2000 - 20:08 #3
Avatar billede douglas Nybegynder
20. marts 2000 - 20:19 #4
Det er en lille underlig bug, når man kører pilen henover "begynderudvalget", svipper "(baneejer) op, og står ved siden af "Nivå Golf", og ikke under som oprindeligt.
Avatar billede sonne Nybegynder
20. marts 2000 - 20:21 #5
Det undrer mig at der står at siden er designet til 800 X 600
Da den ikke er mere en ca 600 pixel bred

Jeg synes sidens grafiske udtryk er flot, men vil dog lige kommentere nogle elemeter som jeg synes ikke hører hjemme på siden.

BEGYNDERUDVALGET den roterende golfbold ligner ikke en roterende golfbold - væk med den.

HALL OF FAME det er en  grim træplade som både herre- og damerækken bliver præsenteret på. Den røde farve hører ikke til hjemmesidens design.

Ellers et flot site
9@13

/kh
Aksel

Avatar billede stigc Nybegynder
20. marts 2000 - 20:42 #6
Hvis du skal have en pæn roterende golfbold kan jeg hurtig "render" en til dig..
stigc@get2net.dk
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2000 - 22:56 #7
sonne 800 er højden og 600 er bredten, så det er ok iflg. lærebogen.

Design: Almendelig uden specielt blikfang.

Navigation: Rimelig kvik Site

Formål: Dækket.

Andet: Hvad med at pifte siten lidt om med nogle historier fra banen, hændelser m.v.

Karakter:9 på 13
Avatar billede fico Nybegynder
21. marts 2000 - 08:16 #8
Siden er moeget pæn i menubaren, men du burgte nok tænke på at sætte mainen mere oversjueligt op.
Siden er let at loade frem med et 56k modem.
8@13
Avatar billede azeam Nybegynder
21. marts 2000 - 08:56 #9
hejsa..
der er masser af fint indhold, men mangler lige lidt finpudsning. f.eks at definere en baggrundsfarve. hvis man på sin computer har defineret en anden baggrundsfarve gor det helt galt, og der kommer underlige farver ud over det hele.

indsæt bgcolor="white" i dit body tag
--> <BODY BGCOLOR="white">

så skulle den være iorden
Avatar billede bromer Nybegynder
21. marts 2000 - 11:42 #10
Generelt en fed side.

Jeg ville ikke sætte cellspacing="0" i dine talbles (f.eks under nyheder. Sæt den til 2 eller mere.
Avatar billede zux Nybegynder
21. marts 2000 - 16:21 #11
hvorfor er det en grønn ring rundt golfballen? skal det være en farge bør den være svart...