Avatar billede systemx Nybegynder
21. november 2001 - 21:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Feedback

Kan jeg få noget kreativ feedback på www.systemx.dk/carnage ... har lige lavet nyt design igen, men kig også lige på www.systemx.dk/carnage/php/gfx_gallery.php !! hvad synes i om mine thumbs-billeder??

Hvis i kan lide siden skal i være meget velkomne til at besøge mine sponsorer i Main > Support !!

Med venlig hilsen
Steffen Beck
Avatar billede mlr Nybegynder
21. november 2001 - 21:33 #1
Designet er ldit for mørkt; det ligner næsten darksides hacker side =) Men ellers ser det fint ud. Siden er også hurtig

-MLR
Avatar billede mlr Nybegynder
21. november 2001 - 21:34 #2
[Designet passer faktisk meget godt ind til indholdet] Men du må gerne lave noget lidt emre lys i det...
Avatar billede systemx Nybegynder
21. november 2001 - 21:40 #3
ok .. det er så også meningen den skal være lidt mørk i det eftersom det jo har med \"undergrunden\" at gøre ..

Men tak for kritikken mlr! venter lidt med point for at se om der kommer flere svar
Avatar billede mlr Nybegynder
22. november 2001 - 13:46 #4
Har lige ngoet mere;
Det der logo øverst der må skriften hvor der står \"Carnage Netmwork Association\" gerne være lidt større
Avatar billede tino_dk Nybegynder
23. november 2001 - 11:10 #5
Ja \"Carnage Netmwork Association\"  må godt være lidt større, men længden er ok!

Og ellers passer designet rigtig godt :O)
Avatar billede systemx Nybegynder
17. marts 2005 - 19:25 #6
kom nu med nogle svar jeg kan bruge drenge