Avatar billede jepper Nybegynder
02. juni 1999 - 15:38 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med NETsite?

Er der nogen der har erfaring med NETsite?
Er der en god support?
Er serverene stabile?

...Jepper
Avatar billede boomer Nybegynder
02. juni 1999 - 15:57 #1
Jeg har selv netop bestilt et hotel ved dem, da jeg udelukkende har hørt godt om dem.

De svarer hurtigt og kontant på emails, og deres servere er vist nogen af de mest stabile nogensinde... overhovedet
Avatar billede websharx Nybegynder
02. juni 1999 - 16:00 #2
boomer er desuden deres marketingchef og står for alt PR.

*fnis* ;))))
Avatar billede boomer Nybegynder
02. juni 1999 - 16:04 #3
Hehe, desværre ikke!
Avatar billede qreg Nybegynder
02. juni 1999 - 16:07 #4
Jeg har selv haft to site hos dem......og der har aldrig været nogen problemer.

Qreg
Avatar billede meyer Nybegynder
02. juni 1999 - 16:37 #5
Jeg kan til enhver tid anbefale Scannet!

Avatar billede graae Nybegynder
02. juni 1999 - 17:21 #6
Jeg har kun hørt positivt om dem :o)
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
02. juni 1999 - 17:28 #7
HAr selv et site ved NEtsite, det er det bedste webhotel jeg har haft, og de har lige fået opgraderet deres forbinelse med en ny 2 Mbit linje, så hastigheden fejler overhoved ikke noget.
Avatar billede jepper Nybegynder
02. juni 1999 - 17:52 #8
Tak for responsen allesammen.

Nu skal der bestilles... :o)
Avatar billede mukke Nybegynder
02. juni 1999 - 19:49 #9
Jeg er helt enig med meyer.

Scannet er ikke de allerbilligste, men til gengæld er de rigtig gode.

Vi har haft et par specielle ting vi gerne ville have gjort ved opsætningen af vores konto, og det gjorde de uden vrøvl eller ekstra regninger. Derudover virker deres server også ret hurtig - har dog observeret at den var nede et par gange i løbet af det sidste halve år...

NETsite? Min erfaring er at deres servere er lidt langsomere, men det har deres nye 2Mbit linie jo nok forbedret en del.

En vigtig detalje:
Scannet: WinNT
NETsite: Unix (Linux)

(Har betydning hvis man vil programere)
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
02. juni 1999 - 20:05 #10
Nej
Netsite: Unix (Linux) bruges kun til PHP sites, og severen står i USA

Light sites bliver hosted i DK, på en Unix Server (linux)

ASP Sites bliver hosted i DK på en WinNT Server
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
02. juni 1999 - 20:06 #11
Så der giver Netsite flest muligheder for forskellige programering sprog
Avatar billede boomer Nybegynder
02. juni 1999 - 20:07 #12
Mukke: Forkert, NetSite har både Linux og NT servere!
Avatar billede mukke Nybegynder
02. juni 1999 - 21:39 #13
okok, men Scannet har i hvert fald kun NT :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. juni 1999 - 01:25 #14
de er dejlige... de støtter vores strejke med et domæne
Avatar billede jesper_tb Nybegynder
20. maj 2000 - 00:59 #15
netsite er en bunke computer "brugere", når det komemr til teknik. de fatter simpelthen balle, hvis man ikke lige fortæller dem løsningen. Men de er billige, har en god forbindelse og et fedt serversystem - Cobalt RaQ2 ..

sååå thumbs up. men en ting skal du vide. de kan ikke finde ud af at konfigere deres servere, så ALLE kan læse ALLEs filer på deres servere .. der er virkelig lamt .... siger faktisk en del om dem .. men udover at de hellere ikke har en skid styr på deres indbetalinger (skulle venter i over en måned, og sender masser af faxer før de fattede at jeg HAVDE betalt) så er det faktisk ok ....

hmm .. hvar der mere hmmm .... jo, de gør intet medmindre de har set pengene først. Du skal altså vente hundrede år på en domæne registring, hvis de lige glemmer din indbetaling, eller som i mit tilfælde, hvor de ikke mente at min kvittering var gyldig, fordi den var stemlet i en bank.

s