Avatar billede cyberlsn Nybegynder
21. november 2001 - 20:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Counterstrike server

Jeg er ved at være godt træt af, at der næsten ikke er nogen CS-server, der kun kører cs_italy og ellers bare kører de_dust.
Hvilke servere kører KUN cs_italy?
Avatar billede martal Nybegynder
21. november 2001 - 21:06 #1
Kig på UK2.net servere de har ret mange af de der slags servere, og deres ping er rimelig, men der er altid et hav af cheatere :(
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
21. november 2001 - 22:49 #3
Kapla0 > Hvis du ikke kan svare på spørgsmålet, så lad være med at skrive!
Avatar billede kunze Nybegynder
22. november 2001 - 00:24 #4
Inde i CS kan du vælge Filter og sætte dem til Map: cs_Italy...
Hvis du så Refresher 3 gange, en gang hver halve time har du til sidst kun Italy ONLY servere tilbage.
Avatar billede prodic Mester
22. november 2001 - 00:30 #5
cyberlsn->Du har point nok - så smid dog nogle point på dine spørgsmål!!
Avatar billede kunze Nybegynder
22. november 2001 - 00:58 #6
Ups ja - Der er da ingen point!

15 må være passende! :)
Avatar billede kunze Nybegynder
22. november 2001 - 00:59 #7
prodic > Takker for opmærksomheden.
Avatar billede kapla Nybegynder
22. november 2001 - 14:53 #8
cyberlsn> Jeg kan godt svare på spørgsmålet, men chancen for at du lukker det når du har fået svar er meget lille. Desuden er pointsystemet der for en grund, du er bare en \"freeloader\".
Avatar billede kunze Nybegynder
28. december 2001 - 15:19 #9
Joe... Tak for \"point\" :)
hehe!