Avatar billede bbe1379 Nybegynder
02. juni 1999 - 15:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Er der noget nyt om SUBNET

...Er der nogen, der har hørt noget nyt om hvornår SUBNET er tilbage i luften??????
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. juni 1999 - 15:33 #1
De er tilbage, men uden ASP og CGI.
Avatar billede jepper Nybegynder
02. juni 1999 - 15:35 #2
De stiller dog nogle standars scripts til rådighed, men hvordan man benytter dem ved jeg ikke.
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
02. juni 1999 - 15:35 #3
WHAT!!!!....hvad fand''' skal man så med dem.

Er du sikker?? Der står stadig på deres side at de understøtter ASP
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. juni 1999 - 15:36 #4
I den email jeg fik, stod der at de ikke gjorde.
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
02. juni 1999 - 15:39 #5
.....det passer desværre. Jeg var lige inde og kigge efter. De siger dog at de vil undersøge om det er muligt at genetablere det.

....skæbnens ironi....jeg oprettede en side, der hedder www.asp-pages.subnet.dk dagen før de gik ned.

AAARGHH
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. juni 1999 - 15:46 #6
Må jeg så få mine 0 points? (det er altså billigt sluppet)
Avatar billede demuth Nybegynder
02. juni 1999 - 15:58 #7
Er der så ikke nogle andre steder, man kan få en gratis hjemmeside der understøtter AsP ??
Avatar billede staal Praktikant
02. juni 1999 - 21:01 #8
Jeg har flyttet mit til http://webside.dk, som linker videre til Xoom`s, det fungerer perfekt
Avatar billede blackout Nybegynder
02. juni 1999 - 23:55 #9
demuth > Du kan prøver dem her :

http://www.domaindlx.com/

Jeg har ikke selv prøvet dem endnu, men hvis du prøver dem - så send lige en kommentar tilbage hertil :-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. juni 1999 - 01:24 #10
jeg har fået denne mail:

Kære Subnet-bruger

Som det fremgik af tidligere fremsendte mail, valgte vi i fredags at lukke Subnet pga den meget ustabile drift vi havde på systemet. Vi har siden modtaget mange positive forespørgsler på, om Subnet kommer i gang igen, og vi har naturligvis selv gjort hvad vi kunne, for at sikre en fortsat drift af Subnet.

Subnet genåbner derfor med gratis hosting...

...men vi kan desværre ikke længere tilbyde fri asp, cgi og frontpage, da vi ikke har tilstrækkeligt kontrol over disse ressourcer.

Hvis du ikke har benyttet vores tidligere muligheder for asp, cgi eller frontpage, burde din subnet-konto allerede være åbnet.

Hvis du har benyttet en eller flere af disse ting, har vi ikke åbnet din konto, for at undgå at andre får mulighed for at downloade din kode. Du kan selv aktivere din konto på adressen http://www.subnet.dk/activate.asp (men vi tilråder at du først fjerner evt. asp- og cgi-kode du ønsker at beskytte).

Hvis du ønsker at lukke din konto hos subnet, kan dette ske på samme adresse:

    http://www.subnet.dk/activate.asp

Subnet's egne sider forventes åbnet i morgen, tirsdag.

Med venlig hilsen

Subnet
webmaster@subnet.dk

PS: Vi har de sidste dage modtaget så mange email, at det har været umuligt at nå at svare alle. Vi beklager meget, og prøver at indhente det forsømte i løbet af ugen.

Avatar billede demuth Nybegynder
03. juni 1999 - 13:06 #11
Blackout>

Det tager 1-7 dage at oprette, p. gr. den store interesse!!