Avatar billede sprutnik Nybegynder
21. november 2001 - 14:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ram i win 2000

Jeg har lige fået lagt win 2000 ind på min pc. Jeg har 256mb ddr ram, og en swap-fil på 400 mb, men alligevel bruger win 2000 170mb ram. Kan det passe den skal bruge så meget, og kan man gøre noget ved det?
Avatar billede disky Nybegynder
21. november 2001 - 14:56 #1
det hedder MB ikke mb

MB = Mega Bytes
mb = milli bits !!!

kæmpe forskel.

ja problemmet er at du har for meget kørende, min win2k bruger ca. 50 MB
Avatar billede sprutnik Nybegynder
21. november 2001 - 15:00 #2
Sorry, men det går jo lidt stærkt nogle gange. Jeg har omkring 22 processor kørende lige efter en genstart. Er der et sted hvor man få at vide hvilke processor win2000 kan nøjes at køre med?
Avatar billede hkta Nybegynder
21. november 2001 - 15:02 #3
Prøv at tage en jobliste > Fanbladet Processor
Tjek under CPU om der er noget der bruger meget.
Aktiv systemproces må gerne bruge meget.
Norton Antivirus kan fx bruge meget, det er måske fejlen
Avatar billede sprutnik Nybegynder
22. november 2001 - 15:29 #4
Jeg kunne desværre ikke rigtig bruge jeres svar til noget. Jeg prøver at omformulere det, og laver et nyt indlæg.