Avatar billede skygge Nybegynder
20. november 2001 - 18:00 Der er 4 kommentarer

PowerDVD \"Flasher\"

Power DVD blinker med billedet når det skal vise underteskter, Puls at det slet ikke virser underteksterne i mere end ½sek...

ER der nogle der ved hvad man gør ved det?? Det er version XP 4.0...

Det er et Toshiba SD-m1612 DVD-rom drev...

Håber at der er nogle der kan hjælpe da dette fenomen forringer kvaliteten MEGET...

hHilsen Skygge
Avatar billede maxwell Nybegynder
20. november 2001 - 18:33 #1
hvilken computer har du ?? og med hvor meget ram

det kan være at den ikke er hurtig nok til at afspille filmene eller at den ikke har ram nok.
Avatar billede skygge Nybegynder
20. november 2001 - 18:40 #2
Jeg har Amd 1200@1333
512 Mb ram
16X DVD drev
OSv...

Det er kun i powerDVD at den gør den men det er den eneste player jeg har der er kode fri :(

Og det er de film jeg vil se (reg 1)
Men det bliver hurtigt inaverendene med det blinkeri...

Håber at der er nogle der kan hjælpe....

Hilsen Skyggen..
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
20. november 2001 - 19:07 #3
Jeg kan ikke direkte hjælpe dig med dit problem, men jeg har et lille program der kan skifte regionskoderne på en masse forskellige players. Det hedder DVDGenie.
http://fileforum.betanews.com/detail.php3?fid=955439237

- Rod
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2001 - 19:22 #4
Hmmmm prøv afspilleren MicroDVD, jeg kan ikke huske om den er gratis...