Avatar billede cuty Nybegynder
20. november 2001 - 16:48 Der er 6 kommentarer

TV-KORT.

Er der noget hardware eller software som gør at man kan undlade at skifte stikkene hver gang man vil se film fra pc\'en til sit fjernsyn via sit tv-kort med s-vhs?
Avatar billede whatever Nybegynder
20. november 2001 - 16:57 #1
Hvad mener du?
Avatar billede cuty Nybegynder
20. november 2001 - 17:29 #2
Jeg har et GeForce 2 med tv-udgang. Og man kan åbenbart kun bruge en af udgangene af gangen. Jeg tænkte om der var noget der kan gøres ved det? Så man ik behøver at tage monitor stikket ud hver gang man vil se en film på tv....
Avatar billede kylle20xx Nybegynder
20. november 2001 - 18:07 #3
du kan gører det vad at højre klikke på dit skrivebord > egenskaber > indstillinger > avanceret > valg af enhed (eller noget ligende) og der kan du skifte mellem skærm eller fjernsyn.
det kræver dog at du har begge stik på en gang
Avatar billede -beast- Nybegynder
20. november 2001 - 20:36 #4
hehe...:)
Avatar billede cuty Nybegynder
21. november 2001 - 10:03 #5
Kylle20xx >>> Altså bare S-VHS og monitor stikket i på en gang? Det vil ikke kortslutte eller noget?
Avatar billede cuty Nybegynder
21. november 2001 - 10:44 #6
Kylle20xx >>> Jeg prøvede det du sagde, men der kom aldrig sådan en menu frem under egenskaber...