Avatar billede radium Nybegynder
19. marts 2000 - 20:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

2000kr. gives for upload system

Hej.
Jeg søger en som vil programmere et helt script til mig, Det skal ligne det som Geocities.com har, man skal kunne uploade 10 filer af gangen og der skal være en accessdatabase med allebrugere og en Tilmeldings side, så brugere kan blive tilmeldt med det samme og få en gratis hjemmeside.. Jeg er villig til at give 2000kr for det, hvis det har de samme fuktioner som geocities upload system, Det skal enten være i ASP eller PHP3, eller PERL....
Avatar billede tue Nybegynder
19. marts 2000 - 20:47 #1
Du kan finde et på:

http://www.aspupload.com
Avatar billede ultik Nybegynder
19. marts 2000 - 21:40 #2
2000 kr ? for et system ligesom geocities ?

Det ville vist være billigt sluppet...........
Avatar billede s Nybegynder
19. marts 2000 - 22:40 #3
Du kan kontakte mig på smbang@mail1.stofanet.dk
eller
ICQ: 34176882

Så kan vi måske finde ud af noget
Avatar billede bocker Nybegynder
20. marts 2000 - 14:31 #4
Jeg er næsten sikker på jeg har et liggende derhjemme, som Jeg har lavet :)

Men kan du ikke sige specifikt, hvad GeoCities upload kan, eller hvad det her skal kunne, for så kan jeg da i hvertfald tilføje de ting, som skal tilføjes...

Min email og ICQ står under min profil, hvis du lige klikker på bocker :)
Avatar billede bocker Nybegynder
21. marts 2000 - 21:11 #5
vil du ikke have hjælp alligevel?
Avatar billede radium Nybegynder
24. marts 2000 - 08:55 #6
Jeg skal bruge et script/komponent som hvor at brugeren kan logge ind og så kommer han til en mappe som hedder /brugernavn hvor han så kan slette/omdøbe/oprette nye mapper og i fil listen skal alle mapperne ligge øverst i alfabetisk orden og lige sådan med filerne og så skal man kunne trykke på under bibliotekerne og så komme ind i dem og så også kunne uploade og alt det andet jeg skrev oven over....
Avatar billede s Nybegynder
24. marts 2000 - 19:11 #7
Jeg tror jeg har noget liggende der måske bare kan laves lidt om. Det var noget jeg engang lavede.

Kan du kontakte mig på ICQ?
ICQ: 34176882

Jeg tror det kan nogenlunde det du beskriver.

Ellers kan du bare lige sende en email.
smbang@mail1.stofanet.dk
Avatar billede radium Nybegynder
12. april 2000 - 20:21 #8
Hmm.. Intet jeg ku bruge :(
Avatar billede bocker Nybegynder
12. april 2000 - 20:37 #9
du er da dårlig, vi skriver vi vil lave det til dig, og så siger du der ikke er noget du kan bruge minus respekt