Avatar billede cuty Nybegynder
20. november 2001 - 15:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Nyt grafikkort med tv-udgang.

Jeg har lige købt nyt GeForce2 mx 400 fra Asus. Det kører fint på mit WinXP og har lige fået det til at køre på mit fjernsyn, MEN lyden kommer fra mine pc højttalere. Kablerne jeg bruger fulgte med kortet. Tror det er et supervhs men det burde da også overføre lyden eller hva?

Alt hjælp til TV-kort modtaged GLÆDELIGT :)
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
20. november 2001 - 15:49 #1
sluk for PC højttalerne og skru op for fjernsynet :)

Un1
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
20. november 2001 - 15:50 #2
Et S-VHS kan kun overføre Billede. Et grafikkort har selvfølgelig ikke lydudgang.

Du skal overføre lydsignalet med et minijack->phono stik (forudsat dit fjernsyn har phono indgang)

- Rod
Avatar billede cuty Nybegynder
20. november 2001 - 15:55 #3
Tak for hjælpen :)
Kan sådan et stik købes i en fredgaard/fona butik?
Avatar billede whatever Nybegynder
20. november 2001 - 15:56 #4
Ellers kan du købe et løst scart-stik, med s-vhs og phono indgang. I scartstikket sætter du dit s-vhs-kabel og kablet fra dit lydkort. Så sætter du bare det løse scart-stik i en scart-indgang på tv\'et.
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
20. november 2001 - 16:01 #5
jaja, det kan fås overalt

- Rod
Avatar billede cuty Nybegynder
20. november 2001 - 16:02 #6
Tak for de gode svar. Har bare problemer med mit lydkort lige for tiden. Det afspiller ALT ALT for lavt...og det har intet med højttalerne at gøre da jeg har prøvet flere forskellige.
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
20. november 2001 - 18:04 #7
er det sat til fuld styrke inde under Lydindstillingerne?
Avatar billede cuty Nybegynder
21. november 2001 - 10:01 #8
Ja under ALLE lydindstillinger. disse Compaq højttalere duede åbenbart ik med den nye pc, jeg gik ud og købte nogen der skulle strøm til og de virkede fint.