Avatar billede zaaaaa Nybegynder
20. november 2001 - 15:10 Der er 2 kommentarer og
5 løsninger

GTA 3

Jeg vil lige spørge om GTA 3 er udkommet til PC i USA og hvornår det så kommer til Danmark. Hvor meget fylder det edenligt alså installationen?
Avatar billede kylle20xx Nybegynder
20. november 2001 - 15:16 #1
Det er kun kommet ud på psx2 intil videre, hvornår det kommer ud på pc, i USA og Danmark gad jeg oxo vide.....

Det fylder nok de der 600-700 mb, med den grafik + alt det andet....

(har prøvet det på psx2)
Avatar billede mr.z Nybegynder
20. november 2001 - 15:17 #2
GTA 3 er kommet til Danmark. Det fylder lidt mere end 2\'eren!
Avatar billede _query Nybegynder
20. november 2001 - 15:20 #3
Det kommer først til pc i april-maj - mener i kan finde noget om det på gamespot.com
Avatar billede cypher00 Nybegynder
20. november 2001 - 15:21 #4
Jeg nægter at tro at det er kommet til danmark!!!! det er umugligt at finde info om nogen steder jeg tror du tænker på Ps2
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
20. november 2001 - 15:22 #5
Mr.Z>> Hvor har du set det henne?
Ifølge mine kilder kommer det først til PC til foråret. Begrundelsen er vist at de tjekker hvad folk klager over i ps2 udgaven og retter det til PC udgaven.

- Rod
Avatar billede zaaaaa Nybegynder
20. november 2001 - 15:23 #6
Findes der ikke sådan en ligene Bleem! som kan af spille PSX2 spil, jeg er desperat efter det SPIL!!!
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
20. november 2001 - 15:25 #7
http://www.geocities.com/emulationdbz/psx2.html

Fandt en via Google, du må selv lige tjekke den.

- Rod