Avatar billede mr.z Nybegynder
20. november 2001 - 14:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows

Hvordan laver man teksten om på startknappen?
Avatar billede maxium Novice
20. november 2001 - 14:55 #1
Det skal du have spechille programmet til!
Avatar billede flyhigh Nybegynder
20. november 2001 - 15:01 #2
hva vers. windoze kørrer du ? nå men i de fleste version højre klikker du i et blankt sted på skrivebordet vælger egenskaber vælger udseende i den første rule menu prøv f.eks. at vælge rose eller regnvejrs dag mm. nogle af dem laver teksten om i din start knap !
Avatar billede flyhigh Nybegynder
20. november 2001 - 15:13 #3
hva ik for noget men nogle af teamer laver altså om på skrift type og størrelse af din start knap !!!