Avatar billede vimple Nybegynder
20. november 2001 - 11:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvad gør jeg....

hvordan en i helvede (undskyld) sletter man eller undgår man de forslag der popper op når man under Filer i menuen går ind i Åbn og skriver en adresse på nettet som man vil se. Det samme sker i søgemaskiner, at den kommer med forslag fra tidligere sider jeg har indtastet. Hvad gør jeg for at komme af med denne funktion????
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. november 2001 - 11:24 #1
Tools/Internet Options

Klik \"Clear history\"

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. november 2001 - 11:25 #2
sætter du \"Days to keep pages in history\" til 0, husker den intet...
Avatar billede tmceu Praktikant
20. november 2001 - 11:39 #3
Eller slå bare use Inline Autocomplete fra under Advanced i Internet Options i IE
Avatar billede vimple Nybegynder
20. november 2001 - 12:12 #4
inline autocomplete hvad betyder det på dansk???
Avatar billede tmceu Praktikant
20. november 2001 - 12:17 #5
Bare betragt det som auto fuldførelse
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. november 2001 - 12:19 #6
Inline Autocomplete er da kun autocomplete i forms på websider...