Avatar billede tazzie Nybegynder
19. november 2001 - 23:18 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sende mails i Outlook express!

Jeg har lige opdateret til IE6 idag og kan lige pludseligt ikke sende mails fra Outlook Express. Jeg kører Win98 og har ikke tidligere haft problemer med Outlook Express. Jeg kan sagtens modtage post, men når jeg forsøger at sende får jeg følgende fejl: \"Meddelelsen kunne ikke sendes.  Nogle af modtagerne af denne meddelelse er ikke gyldige. Ret navnene.\" Og det er fuldstændigt ligegyldigt hvad jeg skriver i modtagerfeltet, også hvis det er blankt.

Håber at en eller anden kan hjælpe, jeg er ved at blive vanvittig over det.
Mvh Susan
Avatar billede kylle20xx Nybegynder
19. november 2001 - 23:22 #2
Installer office pakken og brug Microsoft outlook!!! Det er noget bedre!!!! Held og lykke!!!

:0)
Avatar billede prodic Mester
19. november 2001 - 23:25 #3
det handler helt enkelt om disse 2 filer :
wab32.dll og wab32res.dll som du skal finde og slette. Derefter skal du så installere OE6.0 igen - så skulle det gerne virke.

Kylle20xx->Svar dog seriøst på svaret fremfor det ligegyldige pjat.
Avatar billede kylle20xx Nybegynder
19. november 2001 - 23:31 #4
Det var et seriøst svar....

Beklager hvis det ikke lever op til din standart, men jeg finder office pakken bedre......
Avatar billede prodic Mester
19. november 2001 - 23:34 #5
Kylle->Ikke alle har lige 6.000 kroner til en Office-pakke bare for at sende mails via Outlook vel :-)
Slut på den debat herfra.
Avatar billede kylle20xx Nybegynder
19. november 2001 - 23:37 #6
My bad...... :(

Slut her oxo, jeg skal nok være stille......
Avatar billede tazzie Nybegynder
19. november 2001 - 23:52 #7
Jeg har desværre ikke den wab32.dll fil nogen steder. Hvor kan jeg finde den så?
Avatar billede prodic Mester
19. november 2001 - 23:56 #8
Tazzie->Den skulle gerne være under Programmer\\Fælles Filer\\System...

Har du prøvet at søge efter den? på hele din harddisk.
Avatar billede tazzie Nybegynder
19. november 2001 - 23:58 #9
ja, der har jeg den, men jeg skal jo bruge en ny version og den har jeg ikke.
Avatar billede tazzie Nybegynder
19. november 2001 - 23:59 #10
ups, jeg læste ikke lige helt rigtigt, jeg skal bare SLETTE dem. og installere OE igen. Jeg prøver lige.
Avatar billede prodic Mester
20. november 2001 - 00:01 #11
Der er dog ingen garanti for at du evt. ikke kommer til at slette noget vitalt - såsom dine adresser e.l.
Avatar billede tazzie Nybegynder
20. november 2001 - 00:09 #12
prodic: TUSIND TAK. Det virkede, nu kan jeg sende igen. Du er bare en skat. Du får alle pointene.
Avatar billede prodic Mester
20. november 2001 - 00:32 #13
Tak for pointene - det glæder mig, at det virker igen.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2001 - 09:09 #14
Det er jo ikke alle som går ud og køber en office pakke kylle20xx.