Avatar billede mike803 Nybegynder
19. november 2001 - 23:18 Der er 5 kommentarer

problemer med win 2000

mit windows 2000 professionel bryder sammen hver gang jeg vil afspille en videosekvens og en del billedbehandlingsprogrammer. computeren slukker simpelthen. Desuden kan jeg ikke køre nogen former for spil. hvad kan jeg gøre? Kan det have noget med min grafikdriver at gøre?
Avatar billede kylle20xx Nybegynder
19. november 2001 - 23:21 #1
Få et andet styresystem....

På mange pc\'er er det ikke tid at 2000 virker med hensyn til spil.....

Jeg ville foretrække ME eller XP!!!!
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. november 2001 - 23:27 #2
Ja, det kan have noget med grafikdriveren!

Prøv at se om der er en nyere!!

Hvis du har en AMD CPU -- skal du bruge 4in1 driveren!
Avatar billede wittenhoff_jj Nybegynder
20. november 2001 - 08:29 #3
Hej

Hvor meget RAM har du i din maskine og hvilket grafik kort har du ?
Avatar billede icejola Nybegynder
27. november 2001 - 08:23 #4
1. skal du sikre dig at dit spil / program er en Win32 applikation. 2. Win 2000 er meget restriktiv mht. hvilke programmer der må afvikles, og hvilke dele af styresystemet disse kan få adgang til. Win 2000 er ikke til spil!
Avatar billede vistodk Nybegynder
13. januar 2002 - 08:49 #5
det kan være en fejl i din videocodex.
Hvad for film er det?

Hent disse 2 progremmer. Det ene er det sidste nye codex, og det enadet er en antifreeze, så den springer evt. korupte frames over.
Codex:
http://dvd.box.sk/indexN.php3?pid=divx&prj=soft3&id=5662&rubrika=tools

Antifreeze:
http://dvd.box.sk/indexN.php3?pid=divx&prj=soft3&id=5241&rubrika=tools

.: Visto.dk IT-service
.: www.visto.dk