Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. november 2001 - 22:07 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Sammensæt en PC alt incl.

Hej alle i Hardwarenørder :)

Jeg har en god kammerat som skal købe sin første PC.
Den skal bruges til lidt spil, lidt tekstbehandling, lidt indscanning af billeder på et tidspunkt osv.

Men han har kun 6000,- at gøre godt med. Ikke mere :(
Den skal være alt incl. - dvs. skærm, mus, tastatur og et alm. 56 K modem.

Gider I komme med nogle forslag - min viden på området er ikke så bred.

På forhånd tak.
Avatar billede slinky Nybegynder
19. november 2001 - 22:10 #1
STUDENT 3.999,-

Pris gælder fra 24.10.01 NICODEMUS STUDENT er et kraftig system,velegnet til den krævende kontor bruger.Systemet er nemt at servicere og giver mange udvidelsesmuligheder. STUDENT systemet leveres med 1 års total service. NICODEMUS COMPUTER & HIFI tilbuder gratis domæne navn ved køb af systemet.

AMD K7 Duron 800 MHz Processor
VIA133Chipset ATA100 Lydkort
256MB PC-133 SDRAM
20GB Harddisk ATA100
50x speed CD-rom drev
Floppy Drev 1,44 MB
MIDI ATX Kabinet med 300W
Standard Mus og Tastatur
Antivirus program leveres gratis med computeren
Prisen er med 1 ÅRS GARANTI
Pris kun 3.999,-
Tilbud med 17\"monitor kun 5.999,-
Tillæg for 3 Års Total garanti 399,-
Tilbud gælder kun mod kontant betaling.

Pris: 3.999,-

http://www.nicodemus.dk

Avatar billede wittenhoff_jj Nybegynder
19. november 2001 - 22:11 #2
Hvor i landet er i fra ??

Check Århus PC lager de har nogle kanon Priser og en god service
Avatar billede bjayokei Nybegynder
19. november 2001 - 22:12 #3

En fed guide på :

www.tweakup.dk

- bjay
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. november 2001 - 22:12 #4
Vi bor på vestsjælland, men netkøb er udmærket.

slinkey>>det ser sq\' okay ud.
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2001 - 22:16 #5
tip: Måske han kunne kigge på 19\" skærm i Aldi her på Onsdag :)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. november 2001 - 22:18 #6
el_barto>>Jeg sidder netop med avisen :)

Slinkey\'s studenterpc og den 19\" =6000 kr.

Lyder det ikke som et ok køb?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
19. november 2001 - 22:51 #7
Tak for jeres svar. Endte dog med at bestille en jeg fandt på edbpriser, samt den 17\" skærm fra Aldi.
http://www.edb-direct.dk/Systeminfo.asp?OrderID=6177

Ialt 6000 + porto.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2001 - 09:28 #8
Gå ind på www.edbpriser og find en løsning der. Der er en masse gode løsninger der, både med og uden skærm i samlet, men tænk lige på at os ikke følger med, men skal købes ved siden af. Alt det øverige software kan man få i freware udgaver i en eller anden art. tjek blot dette : www.mulle.dyndns.dk/hk/ som er en samlig freeware programmer til hjemmekontoret, både tekst programmer, men også sikkerhed firewall, virusscanner m.v.

kharder
icq# 71258492
Windows Messenger: kharder@c.dk
www.expertftp.subnet.dk