Avatar billede carstenr Nybegynder
19. november 2001 - 21:59 Der er 3 kommentarer

Regnskab seminar om Falck

Hej skal skrive et opgave om Falck i regnskabsseminar. En del af opgaven består i en værdi ansættelse af virksomheden Falck. Skulle der være nogen på Eksperten der har en lignende opgave liggende om værdiansættelse af en virksomhed, må I meget gerne svare. I må ligeledes gerne svare hvis I har forslag til en god bog om værdiansættelse af virksomheder. På forhånd mange tak!

Venlig hilsen Carsten
Avatar billede pc-fjolset Nybegynder
19. november 2001 - 22:00 #1
Går du by any chance på handelshøjskolen ?
Avatar billede carstenr Nybegynder
20. november 2001 - 09:56 #2
Ja da, og vi er igang med at finde materiale, så alt hjælp er velkommen!

Carsten
Avatar billede pc-fjolset Nybegynder
20. november 2001 - 17:06 #3
Vi er i samme båd...
Tjek følgende link, og pøj pøj med det.
Mvh
Jesper
http://www.aktiezoom.dk/selskab.asp?cid=falck