Avatar billede www.letitbe.dk Nybegynder
19. november 2001 - 16:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad nu? Federe? Bedre? Eller hva?

Davs.
Nu har vi prøvet at opdatere www.letitbe.dk .
Der er kommet lidt mere indhold, men vi synes der stadig mangler noget. Men hvad?
Kan I hjælpe???
I må gerne gi\' konkrete svar på hvad vi mere kan ha på siden.
Tak
Avatar billede guiron Nybegynder
19. november 2001 - 16:05 #1
Prøv lidt mere farve kombi.. ;)

Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. november 2001 - 16:09 #2
hvad i MERE kan have?

Allerede nu synes jeg siden er hamrende uinteressant, idet den indeholder alt for meget uden sammenhæng. Hold dig til ét centralt emne... Det giver et noget bedre indtryk at vide meget om et enkelt eller få emner, end vide en lille smule om alt muligt...

Avatar billede resten Nybegynder
19. november 2001 - 16:10 #3
jeg synes det er en fed side :)
Avatar billede a_c Nybegynder
19. november 2001 - 16:18 #4
Det er en rimmeligt blandet landhandel. Det vil jeg give nanoq ret i. Personligt synes jeg der er for meget sort på den side. Det kommer mere til udtryk på nogen sider end på andre. F.eks. opstartssiden i modsætning til siden med babgrunde. Ved baggrundende kommer der noget farve til at bryde det sorte og så ser det ok ud,
men opstartssiden ser derimod ikke godt ud.
Menuen med damen ser fed ud, men hvad det har med indholdet på siden at gøre det ved jeg ikke.

A_C
Avatar billede a_c Nybegynder
19. november 2001 - 16:19 #5
...og heidi klum ser også godt ud...
:)
Avatar billede www.letitbe.dk Nybegynder
19. november 2001 - 16:26 #6
Vi ved godt at siden er MEGET noget rod hvis man kan sige det sådan. Den indeholder MANGE forskellige ting. Men vi ved slet ikke hvad vi sådan skal ha på den.
Og hvordan kan vi så holde os til et emne? Hmmm..
VI ville gerne høre hvad i ville mene var relevant og ha på siden. Og flere ideer til siden.tak tak
Avatar billede a_c Nybegynder
20. november 2001 - 08:24 #7
Jamen det afhænger jo af hvad i vil med siden.
Hvem er målgruppen o.s.v.
Er det et site for nogle venner eller en forening/klub eller skal det fange den gængse surfers interesse ? Det er vel udfra det i må lave indhold. Lige nu skyder i med spredte hagl.
De fleste der ikke kender Helle eller Brian er nok ikke specielt interesseret i private billeder fra deres fester. Det er sikkert kun folk med Nokia telefoner der er interesseret i Nokia spil o.s.v.

A_C