Avatar billede deadeleus Nybegynder
19. november 2001 - 15:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan Ikke åbne mapper

Jeg er i Slem Knibe Jeg kan ikke åbne mapper, ligemeget hvad jeg prøver at åbne kommer den med den samme besked
\"Explorer har udført fejl i <ukendt>
Explorer Lukkes

Hvis fejler fortsætter
skal du genstarte\"

Det eneste problem er det hjælper ikke at genstarte...

Men ok, lad mig starte fra en ende af, Jeg har 3 computere og 1 bærbar, de er alle tilsluttet en switch som er koblet til mit ADSL modem.
min ene computer har haft problemer med en Virus den fik vi dræbt og først nu et år efter begyndte computeren igen på at opføre sig underligt igen, men det fik jeg \"slået ned\" så den virker nogenlunde igen min anden computer havde på det tidspunkt kun et lille problem med en underlig besked \"Wininit kan ikke køres fra windows\" =0( og det ved næsten alle hvad betyder -\"W32 virus\"- men der var ingen virus at finde.

i nat satte jeg min computer til downloade Harry potter filmen, men i morges da jeg vågnede ville den ligepludselig ikke åbne mapper, det havde den gjordt en gang før og der skulle jeg bare genstarte så jeg slukkede min computer og gik i skole.
nu er jeg lige kommet hjem og prøvede at åbne en mappe men det kunne den ikke. \"det hjælper ikke at genstarte, og jeg vil helst ikke til at reinstalere windows for jeg kan ikke finde min CD\"....

HJÆLP........
Avatar billede steel-shark Nybegynder
19. november 2001 - 15:51 #2
du mener dit cd-rom drev nå du skriver cd??
hvis ja find en driver på inter nette de kan ligge på en diskette og så skal den kunne køres fra dos! men de fleste nye bio\'s kan boote fr cd-rom drevet!!
Avatar billede deadeleus Nybegynder
19. november 2001 - 15:54 #3
Steel-Shark - Nej jeg mener ikke CD-Rom Drevet
              jeg kan ikke finde den cd hvor jeg
              har windows liggende på (Min bror
              har sikkert hugget den)
Avatar billede deadeleus Nybegynder
19. november 2001 - 17:49 #4
Nobody Out There????
Avatar billede steel-shark Nybegynder
20. november 2001 - 09:49 #5
tja du kunne vælfinde det ved en ven!???
du har væl originalen der hjemme så gør det nok ikke så meget!!!
Avatar billede terjesy Nybegynder
20. november 2001 - 20:06 #6
Jeg har opplevd det samme.
Gå til siden http://www.symantec.com/avcenter/tools.list.html og last ned virus fjerner.