Avatar billede kbj25 Nybegynder
19. november 2001 - 14:00 Der er 2 kommentarer

Hvad skal jeg købe.

Hej jeg står og skal skifte procesor det siger min kammerat. Jeg ved bare ikke hvilken procesor jeg skal købe. Jeg er ikke en rig mand derfor må det gerne være en rimlig pris måske skal bundkortet også skiftes jeg ved det ikke jeg har ikke den store forstand på det. Min Pc er en 700mhz Duron, 40gb hardisk 7200 rpm, soltek 75kav,384 mb sd pc 133 ram, Geforce 2pro 64mb drr ram. Det var vist det håber at i kan hjælpe mig.
Avatar billede face Nybegynder
19. november 2001 - 14:11 #1
Hvor mange gange skal du stille spørgsmålet?
Avatar billede bif-i-lif Nybegynder
24. november 2001 - 23:20 #2
Jeg kører med en Duron 750 Mhz og den kører udemærket, så jeg kan ikke se hvorfor du skulle opgradere. Hvis du skal udskifte noget, bør du købe en T-Bird 1333 til ca. 1000 kr, der gir mest. Dog kan en bios opgradering blive nødvendig.