Avatar billede gozar Nybegynder
17. marts 2000 - 23:55 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Age of Empire II

Kan det virkelig passe at Age of Empire II ikke kan køre ordenligt med en:
450 AMD processer
98 MB pc 100 SDram
Matrox g400 Melinium 32MB grafik kort

Spillet hakker når jeg er godt igang med mission 2

Jeg har prøvet både at sætte resolution og Details ned til laveste, uden virkening!!

Hvad sker der????????????
Avatar billede hmau Nybegynder
18. marts 2000 - 00:04 #1
her kører det storartet på en celeron 300A 96MB RAM og TNT med højeste opløsning og max detail.

prøv evt. nye drivere til grafikkort osv.
Avatar billede gozar Nybegynder
18. marts 2000 - 00:07 #2
Har installeret nyeste drivere!!!

Det underlige er at det først begynder at hakke i mision 2. Alsår efter alle trænings missioneren, og den første rigtige mission!! i Senario
Avatar billede hmau Nybegynder
18. marts 2000 - 00:30 #3
kan desværre ikke hjælpe da jeg aldrig har haft nogen problemer (bortset fra at vinde ind i mellem)
:)

held og lykke
Avatar billede einstein Nybegynder
18. marts 2000 - 08:09 #4
98 ram????

du kúnne eventuelt også søge efter updateringer på spil på http://www.fileplanet.com
Avatar billede badboys Nybegynder
18. marts 2000 - 09:49 #5
Ja for satan,  det kan sku da ikke være, 98,  du mener vel 96, ikke ??  :)

Nå - jeg ved ikke en skid om det spil, så jeg vil ikke sige så meget mere, bare at AMD, aldrig har lavet nogen stabil processor !!  Sådan er det bare,  man får hvad med betaler for..

Life sucks !!!  :)

PS Du har vel installeret DirectX 7, ikke  ??
Avatar billede einstein Nybegynder
18. marts 2000 - 10:36 #6
Hvordan fanden kan du sige at AMD ikke styrer ???? HVAD TÆNKER DU PÅ MAN
Avatar billede i11uzion Nybegynder
18. marts 2000 - 15:33 #7
badboys>>> Det var da for lamt sagt... Altså godt nok er AMD´s K6 serie ikke kendt for at være det mest stabile der findes, men det er sgu da for åndssvagt at give det som grund til at et spil ikke kører godt... Altså jeg mener, der findes jo mange folk som kører AOE 2 FINT på K6-2 maskiner...
Avatar billede badboys Nybegynder
18. marts 2000 - 16:26 #8
Hvis i sådan lige et skal svine mig til, bare fordi at jeg siger det der er sandt, kan jeg da også fortælle at AMD også har problemer med AGPén, og så har 450 MHz versionen, en fejl "Kan desværre ikke lige huske hvor patchen ligger", Men patchen findes...

Og tænk lige på, at jeg måske har ret...

PS Men jeg kunne måske godt ha´ sagt det på en anden måde, jeg var sku træt, jeg havde ikke sovet i 24 timer..  Men hvis i ikke kan tåle sandheden,  hvorfor så spørge  ???
Avatar billede einstein Nybegynder
18. marts 2000 - 18:00 #9
sortsnak.... jeg fatter ikke hvad det er drengen siger.
Avatar billede gozar Nybegynder
19. marts 2000 - 11:40 #10
Jep sorry 96 mb..

Jeg køre med Directx 7a og har prøvet at geninstallere Direct X
Avatar billede badboys Nybegynder
20. marts 2000 - 00:36 #11
Hmmm,  så tror jeg ikke det er et software problem..

Det kan være at bundkortet ikke levere nok strøm til AGP porten..

Prøv at tjekke hjemmesiden hos dem der har lavet bundkortet/Grafikkortet..

Jeg har et Asus P2L97 bundkort, og der skulle der lige loddes  en lille ledning på, så virkede lortet..  Og jeg har hørt om mange bundkort der har problemer med strømen til AGP porten

PS.  Hvis du ikke kan finde noget ”på hjemmesiden”,    kan du så ikke lige fortælle hvad det er for et bundkort du har  ??  ”Mærke / Model Nr.”
Avatar billede gozar Nybegynder
20. marts 2000 - 00:39 #12
De er et asus P5A bundkort
Avatar billede badboys Nybegynder
20. marts 2000 - 20:54 #13
OK,  jeg tjekker lige...
Avatar billede gozar Nybegynder
27. marts 2000 - 10:33 #14
Køb en ny computer!!!

Er der nogen der kan låne mig pengene ;-)