Avatar billede eyeq Nybegynder
18. november 2001 - 22:37 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvad hedder pigerne i eyeQ?

...
Avatar billede maxium Novice
18. november 2001 - 22:38 #1
Julie
Sofie
Trine
Louise
Avatar billede kylle20xx Nybegynder
18. november 2001 - 22:39 #2
Rigtigt:
Julie
Sofie
Trine
Louise
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. november 2001 - 22:39 #3
DROP DET! 140 point er ca. 105 for mange!
Avatar billede prodic Mester
18. november 2001 - 22:39 #4
Avatar billede invisibleman Nybegynder
18. november 2001 - 22:40 #5
Ups .. 125 for mange!
Avatar billede kylle20xx Nybegynder
18. november 2001 - 22:41 #6
uddrag fra tv2 popstars:
De danske Popstars

Flere billeder af pigerne
Julie Næslund, Louise Lolle, Sofie Hviid og Trine Jepsen er de danske Popstars, som skal nå stjernene i bandet eyeQ! Fire piger med overordentligt gode stemmer og masser af star-quality! De elsker at være på og de svinger godt sammen! De udkommer snart med deres første single - I Want What She\'s Got - og debutalbummet er også på vej!
Avatar billede dm013 Nybegynder
18. november 2001 - 22:41 #7
eyeq>>> køb billed-bladet hvis du er så facineret af den pokkers pigegruppe.

dette er et it-forum
Avatar billede prodic Mester
18. november 2001 - 22:41 #8
utroligt at manden bag http://www.eyeq.vcd.dk/ ikke ved det!!!
Avatar billede whatever Nybegynder
18. november 2001 - 22:44 #9
Ja, egentlig. Jeg gang imellem taget jeg mig sku til hovedet og tænker, hvorfor laver folk ikke lidt research her på eksperten. Mange spørgsmål kunne folk selv løse, ved at lave lidt research.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
18. november 2001 - 22:44 #10
hmm det var lige før at man skulle tro at maximum er eyeqs anden bruger (tjek history) han acceptere også selv svar

og det kan jo være at eyeq vil have overført sine point nu hvor han er blevet stillet i et dårligt lys her på eksperten
Avatar billede sukos Juniormester
18. november 2001 - 22:45 #11
snyd?
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
18. november 2001 - 22:48 #12
Hvad heddder de 2 mongoler der snyder ?
Avatar billede eyeq Nybegynder
19. november 2001 - 21:01 #13
det tog under 1 minut at svarer på dette spørgsmål, jeg ved da udmærket hvad de hedder. Men skulle se om nogle var istand til at svarer på under 1 minut,,,
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2001 - 21:01 #14
Er der en her der har haft 2 brugere på eksperten??? Og så lige lavet en pointoverførsel? Det ser sådan ud - hvorfor ellers ofre sine sidste point på et spørgsmål han allerede vidste?
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
19. november 2001 - 21:19 #15
eyeq > Ja og jeg tror jeg vil oprette et spm i ASP kategori til 15000 point og se om der er nogen der ved hvad ASP står for selv om jeg godt selv ved det.....
Avatar billede whatever Nybegynder
19. november 2001 - 22:47 #16
john stigers>> Der er i aften blevet oprettet en bruger ved navn petersen2. Han stiller kun spørgsmål omkring eyeq\'s sangtester. 3 spm på 45min. Her kommer det sjove, han har allerede 5 sangtekster, de samme har brugeren eyeq på www.eyeq.vcd.dk. Petersen2 smider også rundt med sine point. Endelig er han oprettet, kort tid efter den sidste kritikken af eyeq, i dette spørgsmål.

Ovenstående er kun en tanke.