Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2000 - 19:54 Der er 6 kommentarer

De grundlæggende spørgsmål.....

De grundlæggende spørgsmål som kører rundt inde i mit hovedet er....

Kan man bruge ICQ over linux og hvor kan man finde det...

Er det noget man skal passe x-tra på med inden man installerer
Avatar billede frock Nybegynder
17. marts 2000 - 22:05 #1
http://www.freshmeat.net/search.php3?query=icq er der mange forskellige at vælge imellem.
De fleste bruger licq, som kører under X.
Avatar billede gawc Nybegynder
18. marts 2000 - 01:33 #2
hmm Jeg bruger licq:  http://www.licq.org
kan måske være en smule triggy at installere, men hvis du bare kigger i README filerne, så går det nok.

Det eneste du nok skal passe på, er at læse hvad du har brug for af librarys m.m. til at installere det....står på hjemmesiden......
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2000 - 04:12 #3
Jeg har fundet ud af det.....

Man kan godt bruge ICQ under Linux
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2000 - 15:23 #4
Ja så er jeg her igen.....

Man kunne ikke bare lige installerer ICQ under Linux PIS
Men hvor fanden finder jeg den rigtige fil...

Jeg bruger linux mandrake
Avatar billede borisb Nybegynder
19. marts 2000 - 22:24 #5
Hmm .. mon ikke den vil tage imod en rpm-fil? der ligger vel ikke en licq-??.rpm på din Mandrake-CD ? :)
Avatar billede tillah Nybegynder
22. marts 2000 - 13:28 #6
kæææft mand..silver du burde have en præmie..r du _sikker_ på at du ikke burde holde dig til WinBlows ?
her er linket til hvordan man 'installere' generelt under linux forudsat pakken(erne) r af formatet '.tar.gz' el '.tgz'
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=13576