Avatar billede kashmir Nybegynder
18. november 2001 - 17:42 Der er 3 kommentarer

Hjælp med lagproblemer (sorry, ku\' ikke finde et forum der passede)

Ok, jeg ved ikke om der er nogle her, der er i stand til at hjælpe, men jeg prøver anyway....

Mit spørgsmål går på spillet counter-strike.... Jeg har spillet det ca. 10 måneder og bla bla bla..

Efter jeg har reinstalleret spillet/ og smidt flere ram i, er det begyndt, ca. hver 2. minut at fryse i ca. 2 sekunder, hvorefter man kan forsætte osv.

Jeg ved ikke hvad det kan være har prøvet mange forskellige servere, tjekket min ping ikke ændrer sig når det sker, og det samme med fps.

Jeg har også reinstalleret cs igen og igen, har dog ikke prøvet at formatere (vil helst undgå)..

Det mærkelige er hvis jeg opretter et lan game og løber rundt sker der ikke!!?

Somsagt er problemet lige opstået, så det er ikke noget med for ringe hardware/inet osv.

Jeg bruger WinME....

Håber at få nogle forslag på banen, personligt kunne jeg forestille mig, at det har noget med cfg\'en at gøre ?! :/ Har dog ikke helt så meget styr på den...
Avatar billede jnielsen Nybegynder
18. november 2001 - 17:55 #1
muligvis netkort, prøv at opdatere driver
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
19. november 2001 - 00:15 #2
hvis du ik har ændret for meget i din cfg så er det ik den
ja prøv at fjerne dit netkort genstart så installere den selv dem igen men på en frisk. og husk når du sletter cs så husk at slette alt nogle spil sletter ik alt der ligger stadig nogle filer og roder rundt så slet hele mappen
Avatar billede zetrograde Nybegynder
06. december 2001 - 18:10 #3
Netkortet er et rigtigt godt bud. Som regel er det netkortet som laver denne F...... irriterende opdatering ca. hvert anden minut.
Hvis du ikke kører med 3Com, så skift. De er som regel meget stabile, med hensyn til både drivere og specielt kvalitet.

Har pt aldrig haft store vanskeligheder med et 3Com netkort. (3C905X-TX er et rigtigt sejt 10/100 netkort)