Avatar billede tastetoner Nybegynder
18. november 2001 - 16:38 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hjemmenætværks kabel

Hej, jeg om min famile ønsker at forbinde vores to stationære pcère, ved hjælp af to netværkskort. Det eneste vi mangler et bare ledningen til at forbinde med. Nu ligger det sådan at der er ca. 30m mellem prèrne. Så hvor meget koster sådan en kabel meteren??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. november 2001 - 16:45 #1
15m koster ca 130kr.. så regn med ca 250-300kr for 30m
Avatar billede soreno Praktikant
18. november 2001 - 16:49 #2
Avatar billede soreno Praktikant
18. november 2001 - 16:49 #3
det var mit svar
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. november 2001 - 16:51 #4
www.edbpriser.dk => hardware => kabler => vælg net-kabler, under producent => søg cross over så kan du selv se priser
Avatar billede zeppelin Nybegynder
18. november 2001 - 16:51 #5
Se www.edbpriser.dk der kan du også finde et sted at købe det.:)

Men husk på hvis du ikke har nogen switch/hub imellem computeren skal det være et krydset kabel.
Avatar billede tastetoner Nybegynder
18. november 2001 - 17:02 #6
Hvordan kan man se at det er et \"Krydset kabel\"???
Avatar billede soreno Praktikant
18. november 2001 - 17:17 #7
det står oftest på kablet, eller posen det ligger i. Der står \"crossed\"
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. november 2001 - 19:00 #8
Ellers kan du kigge på stikkene og farverne på de små kabler.

Er de ens i begge ender er det IKKE et \"Crossed\". Hvis der er forskel på dem, er det højt sandsynligt et \"crossed\" kabel.