Avatar billede madskr Nybegynder
18. november 2001 - 16:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

probs med frames

hejsa jeg har et problem med mine frames i dreamweaver. problemet er at efter at jeg har gemt mit framesæt og lukket dreamweaver ned, så næste gang jeg åbner programmet og mit framesæt så kan jeg ikke ændre de forskellige frames.

engang så kunne jeg finde ud af hvordan jeg skulle gøre det, men har desværre glemt det:)

mvh Mads

ps: det er vist et eller andet sted jeg skal slå et eller andet til:)
Avatar billede madskr Nybegynder
18. november 2001 - 16:19 #1
hmm så fandt jeg den alligevel selv:) skulle bare slå frames borders til under visual aids.

thx anyway:)

mvh Mass
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
18. november 2001 - 16:19 #2
Hmm..du skal ikke slå noget til/fra.

Hvad sker der lige præcist?
Avatar billede madskr Nybegynder
18. november 2001 - 16:24 #3
under view, der kan jeg slå frame borders til under visual aids, dette gør så at mine borders kunne frem og at jeg kan trække i dem så jeg kan ændre dem lige som jeg vil
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
18. november 2001 - 16:25 #4
Jeg trækker aldrig i noget som helst. Bruger enten prospertiesboksen eller codeview ;)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
18. november 2001 - 16:25 #5
husk at lukke!!
Avatar billede madskr Nybegynder
18. november 2001 - 16:27 #6
ztyxx. der skal ikke lukkes for noget imens pelkjaer og jeg snakker!!!

jojo, men det er jo vis man bare vil lave det i ren html, jeg ville bare lige prøve det ren grafisk.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
26. november 2001 - 17:19 #7
Nu kan du vist godt lukke...