Avatar billede espectro Nybegynder
18. november 2001 - 13:36 Der er 2 kommentarer og
4 løsninger

Feedback til en kørende side!

Så er min side endelig kommet lidt i omdrejninger. SÅ jeg tænkte, hvad synes i om den nu?
Både design og indholdsmæssig.
Mange tak.
Min Url er: http://www.dyrk.dk
Avatar billede bundgaard Nybegynder
18. november 2001 - 13:41 #1
det der grå noget ude i siderne er rimelig forstyrrende...

og der mangler lidt indhold på de forskellige sider..

ellers et okay design

7 @ 13
Avatar billede aljtse Nybegynder
18. november 2001 - 18:05 #2
Den er meget tung at indlæse, selv om jeg kører isdn. Prøv at optimere billederne lidt og vælg måske lidt flere farver, der er meget gråt på siden.

Hilsen Anders
www.pagedesigner.dk
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2001 - 19:35 #3
Farverne er ret kedelige, men i det mindste ikke blå (jeg kunne ikke dy mig)! De mørke streger gennem menuteksterne er mere forvirrende, end de er originale, og det samme gælder i øvrigt din \"Vind!\"-klods, som virker ret så uprofessionel!
Hvad med \"Filer\" istedet for \"Files\", nu hvor siden alligevel er dansk?
Det er ærgerligt, at dit øvrige design er så firkantet, når dit (meget store) logo er så rundt og anderledes. Du må holde stilen lidt mere!

Konklusion: Siden har lidt kedelige farver og et lidt kedeligt design i det hele taget. Indholdet er godt, men specielt højre menulinje gør siderne meget rodede at se på og smadrer helhedsbilledet totalt. Desuden nogle små kiksere hist og her i form af stavefejl, etc.

Karakter: 4 ud af 10! - Næsten udelukkende for indholdet.
Avatar billede skurggman Nybegynder
20. november 2001 - 09:16 #4
Siden er okay. Den kunne stiles lidt mere, hvis du fik menusystemerne til at fylde lidt mindre og du lavede toppen om. Nyhederne er okay.
Avatar billede rasta Nybegynder
20. november 2001 - 09:23 #5
For overblikkets skyld vil jeg \"feedbacke\" i punkter:
1. Hvorfor har du så meget spildplads til højre?

2. Din \"vind\" ting er på alle måder undværlig. Farverne passer ikke sammen med resten af siden, og animationen af \"Vind\" er ret \"ØV\"

3.Hold siden dansk.

4. Hold den \"boblede\" stil fra dit logo i toppen.

5.Farverne din poll i højre er lavet af er ret dårlige sammen med det grå.

6. Det er en god ting at du bruger en lidt dyster farve.

/rasta
Avatar billede espectro Nybegynder
25. november 2001 - 22:53 #6
hmmm......kan man ikke selv bestemme hvor mange point man vil give under \"avanceret\"?