Avatar billede www.letitbe.dk Nybegynder
18. november 2001 - 13:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Der mangler noget? HVAD!! Hjælp

Davs. Vi har oprettet en www.
Den hedder www.letitbe.dk , men vi mangler lidt inspiration.
Den mangler et eller andet. Men hvad?
Og hvilket indhold kan vi smække ind på siden?

Med venlig hilsen
www.letitbe.dk
Avatar billede lakso Nybegynder
18. november 2001 - 13:30 #1
tjaa, den mangler hovedsageligt noget fyld, tror noget tekst ville hjælpe MEGET på det, og så smid noget mere \"action\" derop, nogle flere farver på logo osv. Lav nogle grafiske hjørner eller noget i den stil, bare smid lidt gejl op rundt omkring som gør den \"spændende\" at se på.

Mht. hvad indholdet skal være, så ser det da ud som om i har en god ide om det, med den menu der.
Avatar billede akexpert Nybegynder
18. november 2001 - 13:30 #2
hmm.. Den mangler da ikke noget. Den er da god nok!

/akExpert
Avatar billede www.letitbe.dk Nybegynder
18. november 2001 - 13:33 #3
Ja, det er rigtigt.
Men fyld? Det er der problemet er. Vi ved sku ik hvad det skal være. Det skal jo være noget der fanger. Og hvad er det?
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2001 - 13:36 #4
Hvilken del af \"OBS: Spørgsmål må kun oprettes 1 gang !\" var det du ikke forstod?
Avatar billede lakso Nybegynder
18. november 2001 - 13:40 #5
tjoo, hvis nu i har et eller andet i interesserer jer meget for, og ved en hel del om, så kunne i jo f.eks. lave en afdeling med det, så skal folk der også interesserer sig eller vil vide noget om det, nok komme derind.
Men igen, designet skal også kunne fange, så smid noget grafik gejl på og noget mere farve, som den ser ud nu, virker den meget dyster.
Avatar billede osaka_san Nybegynder
19. november 2001 - 22:28 #6
thjaa I kunne jo starte her:

http://validator.w3.org/check?uri=http://www.letitbe.dk/

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede newschool Nybegynder
06. januar 2002 - 17:14 #7
Der mangler noget indhold, men jeg ved ikke lige hvad. Det der er nu er sådan set godt nok, du skal bare udbygge det lidt.
Designet er meget fedt, men det virker lidt rodet med alle de bokse i forskellige størrelser. \"Logo-boksen\" burde f.eks. være lige så høj som \"banner-boksen\".
Jeg synes også der skulle være noget mere mellem menuen og tekst-boksen, og så ville lidt farver også hjælpe.
Jeg har lavet et lille \"screenshot\" som du kan få lidt inspiration fra. Det kan ses på denne side:
http://www27.brinkster.com/thomasyde/screen.htm
Held og lykke med projektet!
Avatar billede www.letitbe.dk Nybegynder
06. januar 2002 - 21:11 #8
Tak for det, men desværre har vi lige og lige opdateret siden til et helt nyt design. Hvad synes du/I?
Avatar billede newschool Nybegynder
06. januar 2002 - 21:27 #9
Det ser jo bare rigtig fedt ud!!! Den virker meget mere indbydende end før. Jeg synes faktisk ikke der mangler noget længere. Selvom det er det samme indhold virker siden større og mere profesionel på grund af designet.

/NewSchool