Avatar billede messy Nybegynder
17. november 2001 - 22:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

jumpers på maxtor diamondmax plus

jeg har en 40 gb maxtor diamondmax plus... men jeg har desværre forlagt manu. nogen der kan hjælpe?

jeg har været inde på maxtors hp for at finde hjælp, men i deres docs vises der 2x5 jumper-ting, på min hdd er der 2x6... ????
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
17. november 2001 - 22:33 #1
hmmm - hvis du ser bag i din HD - kan du se hvor dit IDe kabel skal side - lige ved siden af det er Jumperne - Den første række skal du ikke bruge.
altså de to første pins. resten af pins´ne passer som det gør med Maxtors manual. Det skulle jeg ihvertfald mene - eller kunne du jo se på din HD - det står nemlig på rykken af den =)
Avatar billede messy Nybegynder
18. november 2001 - 01:06 #2
nope, det står ikke på ryggen af den... o det med ignorere den første kolonne holder ikke... ihvertfald ikke for Master... vil self. lige tjekke det ;-)
Avatar billede dynablast Nybegynder
20. november 2001 - 14:23 #3
Hej,

Jeg har manualen der hjemme (er på arbejde lige nu). Send en mail til mig med om den skal vare Master eller Slave så mailer jeg igen med svaret.

/henrik
2*30Gb maxtor +60 (raid 0)