Avatar billede mlr Nybegynder
17. november 2001 - 22:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mIRC

Hvorfor kan jeg aldrig downloade en fil fra en mIRC server? Hvis jeg skriver \"sends\" står der at den skal tl at downloade men den begydner aldrig... og til sidst så fjerner den sig og la\'r en anden komme til...
Jeg har TDC ADSL 256 og ingen router eler noget...

-MLR
Avatar billede pyrofreak Nybegynder
17. november 2001 - 22:46 #1
Du skal huske at adde den filtype du gerne vil modtage under DCC funktionen inde i options
Avatar billede mlr Nybegynder
17. november 2001 - 23:10 #2
Det virker stadig ikke så jeg har taget et screen den her gang; http://www.alphaweb.subnet.dk/skod.jpg og det er ved ALLE fil servere den gør det ved...
Avatar billede mlr Nybegynder
18. november 2001 - 01:35 #3
Lukker spm.