Avatar billede zacki Nybegynder
17. november 2001 - 18:03 Der er 11 kommentarer

brænde nye spil fifa 2002 vilket program

hej jeg har prøvet at brande fifa 2002 med programet clone cd nye version virker ikke vilket program kan jeg bruge venligst stefan
Avatar billede jbk31 Praktikant
17. november 2001 - 18:06 #1
Prøv og brug Neoburn
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
17. november 2001 - 18:06 #2
du skal huske at rippe cd\'en til et image, vha. brænderen og sætte den til at læse sub folders og channels, du skal herefter brænde det med Raw-DAO ellers virker det ikke,,,

MVH Un1
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
17. november 2001 - 18:10 #3
husk at det kun er til backup af dine LOVLIGT indkøbte Cd\'er.... :)
Avatar billede zacki Nybegynder
17. november 2001 - 18:12 #4
hej un1corn hvor kan jeg få programet raw-dao
Avatar billede un1c0rn Nybegynder
17. november 2001 - 18:13 #5
det er i CloneCD at der er en brænde metode til at brænde med der hedder RAW-DAO
Avatar billede 1003 Nybegynder
17. november 2001 - 18:21 #6
> un1c0rn Mener du virkeligt selv at det er lovlig at kopiere spil.......................

Backup i den forstand er der jo egentligt ikke tale om her !!!!
Avatar billede 1003 Nybegynder
17. november 2001 - 18:25 #7
Spørgsmål: Er det tilladt at foretage digital kopiering til privat hhv. personlig brug?

Svar: En hvilken som helst kopiering eller udnyttelse af et ophavsretligt beskyttet værk forudsætter som udgangspunkt rettighedshavernes tilladelse i henhold til ophavsretslovens § 2.

Hertil findes der dog en undtagelse i ophavsretslovens § 12, stk. 2, nr. 5, hvorefter det er tilladt at lave en kopi til personligt brug uden rettighedshavernes tilladelse. Herved forstås en kopiering af et eksemplar til personlig brug inden for husstanden. Dette gælder under forudsætning af, at det, der kopieres fra, er et lovligt eksemplar, jf. ophavsretslovens § 11, stk. 3.

Ophavsretslovens § 12, stk. 2, nr. 5 indebærer, at der kun gives adgang til kopiering af tekst, musik og billeder m.v. i digital form til personlig brug f.eks. med henblik på optagelse af radio- og tv-udsendelser til tidsforskudt brug, kopiering af en musik-cd til bilen, til sommerhuset eller til en walkman, kopiering til en opsamlings-cd og kopiering til en pc med henblik på elektronisk afvikling inden for husstanden. Derimod vil det ikke være tilladt at fremstille digitale eksemplarer, der bruges uden for den enkelte husstand, f.eks. kopiering til bekendte og skolekammerater. Det vil heller ikke være tilladt for køberen af et digitalt leveret musikværk at videresende musikværket via e-mail til venner og bekendte. Kopiering til personlig brug omfatter endvidere ikke kopiering som led i arbejde eller undervisning.

Det er endvidere ikke tilladt at få medhjælp til kopieringen (medmindre der er tale om medhjælp fra husstanden) - man må således ikke få en bekendt til at hjælpe sig.

læs mere her: http://www.koda.dk/usr/koda/kodaweb.nsf/index
Avatar billede tino_dk Nybegynder
23. november 2001 - 13:42 #8
Fuck hvor er du latterlig \"1003\" Ta dig sammen!!
Avatar billede cjannic Nybegynder
06. juni 2002 - 02:08 #9
Se evt. http://www.sikkopi.dk - en webside der handler om sikkerhedskopiering af cd'ere - kopibeskyttet eller ej!
Avatar billede spg10 Nybegynder
30. september 2003 - 16:59 #10
du skal bruge clon cd
Avatar billede arlet Juniormester
10. oktober 2003 - 09:48 #11
Så det er ikke lovligt, så luk spørgsmålet ved selv at oprette et svar og accepterer det...

Ellers er der nogen der kommer og hjælper dig...