Avatar billede thenegro Nybegynder
17. november 2001 - 15:42 Der er 5 kommentarer

Halloween Musik

Nogen der ved hvad de klassiske to \"gyser\" toner hedder hvis man skal finden lyden på nettet... Det er den musik der bla er med i Halloween serien. Hvad hedder det \"stykke??
Avatar billede webwally Nybegynder
17. november 2001 - 15:47 #1
Jeg ved desværre ikke lige hvad original-nummeret hedder, men på nummeret \"The Murder Ink\" med Dr. Dre har han samplet det - og det er i bund og grund det samme. Hvis det altså var det du mente. Nummeret indeholder i hvert fald theme\'t fra Halloween.
Avatar billede kapla Nybegynder
17. november 2001 - 15:48 #2
Tocatta ?
Avatar billede thenegro Nybegynder
17. november 2001 - 15:56 #3
Nej det er ik den.... det er bare to meget lyser toner, der blir spillet.... det skal være ligenøjagtigt dem .....
Avatar billede sutminlange Nybegynder
18. november 2001 - 15:27 #4
F G
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
16. januar 2003 - 09:19 #5
F G ???????????