Avatar billede janbb Juniormester
02. juni 1999 - 01:00 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

kedelige filmapper på skrivebordet

Selvom spørgsmålet sikkert er svært
tror jeg ikke jeg vil sætte så mange points på højkant af hensyn til den praktiske værdi.Men jeg kunne godt tænke mig at vide om der findes nogen mulighed for at skifte de trivielle
brune filmapper på skrivebordet ud med
noget mere oplivende (lissom man kan skifte ikoner til programmer og andre filtyper ud)  H Jan
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. juni 1999 - 01:23 #1
brug winhacker

http://www.winhacker.com
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. juni 1999 - 01:26 #2
eller microangelo

http://www.microangelo.com
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. juni 1999 - 01:32 #3
sorry det er på http://www.impactsoft.com/
Avatar billede tizzetrold Nybegynder
02. juni 1999 - 01:32 #4
Hej Smukke.. :0)

Det mest effektive er efter min mening Eicons - der kan du lave om på hver mappe for sig - Du kan lave dine egne! - hvis du mangler Iconer kan jeg godt give dig et par stykker - jeg har 6000 liggende - jeg kan smide dem op iaften - så ligger jeg lige adressen ind senere!
Avatar billede tizzetrold Nybegynder
02. juni 1999 - 01:39 #5
Hvor du kan få fat i det henne - glemte en hvist at fortælle *sss*

Prøv
http://www.tucows.com
eller
http://www.filez.com
eller
http://download.com
              (www.cnet.com)

/TizzeTrold

Avatar billede janbb Juniormester
02. juni 1999 - 11:09 #6
Tak,Tak,tak til jer alle sammen.Jeg glæder mig.
Avatar billede janbb Juniormester
02. juni 1999 - 12:26 #7
Det er ikke fordi jeg vil beklage mig (?) da det jo kun var en mindre pointsum jeg havde udlovet, men E-icon
programmet giver så vidt jeg kan gennemskue kun mulighed for at ændre
iconet "filmappe" universelt således at
den får et andet udseende.Det jeg havde
drømt om var jo at de individuelle mapper kunne ændres separat.Det var osse derfor jo troede det var et ret svært spørgsmål.Det er jo nok ikke muligt ?
Avatar billede jumper Nybegynder
02. juni 1999 - 13:35 #8
Så brug winhacker eller microangelo

/Thor
Avatar billede swjensen Nybegynder
02. juni 1999 - 17:21 #9
Hvis det er en mappe på skrivebordet, så lav i stedet en genvej, højreklik på den, vælg egenskaber, skift ikon...
Avatar billede tomb3 Nybegynder
02. juni 1999 - 18:36 #10
Ja man kan bruge mange programmer!
Men hvorfor ikke bare installere PLUS pakken, enten til Windows95 eller 98 ?
Der får iconerne nyt udsende!

Bare et lille tip {:-]

/Paul

Avatar billede mark Nybegynder
02. juni 1999 - 19:35 #11
Lad være med at ligge dine mapper på skrive bordet, nøjes med at have genvejene liggende på skrivebordet. På den måde kan du bare højreklikke > trykke egenskaber, og lave om på ikonerne. Dette er (efter min mening)det letteste, hvis du absolut vil slippe for kedelig iconer. På den måde slippe du også for at have vigtige filer liggende under Windows-biblioteket.
Avatar billede janbb Juniormester
03. juni 1999 - 10:22 #12
swsvendsen:

  Smadder smart ide tusind tak
Avatar billede nof Nybegynder
03. juni 1999 - 13:34 #13
skift ikonerne!!!
Avatar billede janbb Juniormester
03. juni 1999 - 15:06 #14
ha ha