Avatar billede roja Nybegynder
17. november 2001 - 09:01 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

spil password

Findes der et program som kan finde et password i et spil, f.eks hvis man vil hoppe en level over.

Avatar billede riversen Nybegynder
17. november 2001 - 09:02 #1
du kan jo kigge på www.snyder.dk

godt nok ikke et program, men en samling af masser af koder
Avatar billede dr.truti Nybegynder
17. november 2001 - 09:53 #2
http://www.snyd.dk/
er nok den største side af sin slags i Danmark.....

Truti [DK]
Avatar billede dr.truti Nybegynder
17. november 2001 - 09:56 #3
og men hensyn til et \"Snyde Program\" det findes med der er stort set ingen der gider updatere da alle snyde hjemmesiderne har givet så stor konkurentce....

Truti [DK]
Avatar billede roja Nybegynder
17. november 2001 - 15:38 #4
Der må da være et program som kan cracke koden.
Avatar billede kunze Nybegynder
17. november 2001 - 15:57 #5
Du vil springe videre i Jens Marius elller ?

Der er massere på www.cheatcc.com
Avatar billede roja Nybegynder
17. november 2001 - 17:08 #6
Kan det lade sig gøre?
Avatar billede kunze Nybegynder
17. november 2001 - 19:33 #7
I Jens Marius ? Ja, hvis man er MEGET dygtig.
Avatar billede roja Nybegynder
17. november 2001 - 20:15 #8
Har du prøvet?

Kan man da ikke få et program til at søge efter koden. den må da være der et sted i spillet.
ellers vil den kode som man indtaster ikke kunne blive genkendt af spillet.
Avatar billede kunze Nybegynder
18. november 2001 - 19:07 #9
Koden er et sted i spillet men den er krypteret. Dvs. at man skal bruge en \"kode\" for at dekryptere den kode som giver dig adgang til levels.
Hvis nu koden er \"ABC123\" kan den i krypteret form se sådan her ud \"BCD234\"
A er lavet om til B
B er lavet om til C
C er lavet om til D
1 er lavet om til 2
2 er lavet om til 3
3 er lavet om til 4

Du kan se at alle tal er \"plus\'et\" med 1 og alle bogstaver er rykket et hak frem i alfabetet.
Ved kryptering ændres tal/bogstaver til andre tal/bogstaver eller kombinationer af mange tal/bogstaver. Meningen er at efter krypteringen kan det krypterede ikke læses uden først at blive dekrypteret efter en bestemt \"formel\".
\"H\" kan derfor godt blive til \"u6X\"E&(/xer7826482¤\" ved kryptering. Graden af kryptering udregnes i Bit.
Når \"ABC123\" krypteres og bliver til \"BCD234\" er det en MEGET let og enkel form for kryptering. Man kunne kalde det for \"1-bits kryptering\" da hvert tal kun ændres til et enkelt andet tal. Det er derfor let at bryde krypteringen og få de rigtige tal/bogstaver frem. Hvis nu \"ABC123\" bliver til \"74hj(/\"#jkhFHAKSJ7²\"#78X\"/&x276(R¤%\"ERC()QRE\'RC(R?=R*COWADIÅ#R%)Q=)RURQUX\" kunne det være \"20-bits kryptering\"
Når du betaler med Dankort over internettet foregår det som regel via 128-bit krypteting og det er derfor svært at bryde.
Koden i spillet er sikkert mindst 128-bit.

Med venlig hilsen
Simon Kunze