Avatar billede jnielsen Nybegynder
16. november 2001 - 23:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Motherboard og flashing

Halløj.
Jeg har et ECS K7S5A med et SiS 735 chipsæt.
og når jeg vil flashe min bios skriver den protected, er der nogle der har samme problem, og hvor fjerner jeg den der protection??
Jeg har prøvet at CLEAR CMOS ved at flytte nogle jumpere, derefter brugte jeg et af de flashprogrammer der ligger på driverene til motherboardet, med da jeg ville flashe med min rom-fil, skrev den noget med at jeg skulle flashe min rom først, hvad betyder det???
Avatar billede charon_dk Nybegynder
17. november 2001 - 03:08 #1
Prøv at gå ind i BIOS\'en og se om der ikke er en indstilling der hedder \"Update BIOS\" eller lignende. Den skal stå på enabled for at du kan opgradere din BIOS.
Avatar billede jnielsen Nybegynder
17. november 2001 - 12:26 #2
det er der ikke! andre forslag??
Avatar billede jnielsen Nybegynder
18. november 2001 - 17:58 #3
.