Avatar billede gurumaster Nybegynder
16. november 2001 - 23:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Backup ???

Kan det være rigtigt at der ikke er et backup/sikkerhedskopierings program i windows ME ligesom der er i Win-95/98 ???
Jeg har søgt og ledt, men intet fundet!
Avatar billede the_noise Nybegynder
16. november 2001 - 23:17 #1
Download et fra tucows.com eller download.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2001 - 23:20 #2
gurumaster> det ligger på cdrommen :)
Avatar billede speed.up Nybegynder
16. november 2001 - 23:23 #3
kan du ikke bare bruge systemgendannelse?
Avatar billede gurumaster Nybegynder
16. november 2001 - 23:27 #4
John > Windows ME var pre installeret på Maskinen (Compaq), og der fulgte kun en recover disk med.
Speed.up > Nej jeg har filer som der dagligt skal tages backup af, det kræver et alm. backup prg.
Avatar billede charon_dk Nybegynder
17. november 2001 - 03:15 #5
Prøv denne adresse:
http://www.clip.com/dwnlds.htm
Avatar billede gurumaster Nybegynder
17. november 2001 - 04:51 #6
Foreløbig tak for tipsene.
Men spørgsmålet gik egentligt på, om der ER
et backup program i win ME eller ej...
og hvis ja, hvor det ligger...
G.M.
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. november 2001 - 21:26 #7
Det er ikke installeret. Det ligger på cd-rommen - stien er x:\\ADD-ONS\\msbackup - men du kan også hente det her ml. 20 - 23: ftp://212.10.124.79/WinMe/msbexp.exe
Avatar billede gurumaster Nybegynder
17. november 2001 - 21:44 #8
John > Tak for hjælpen. Desværre kan jeg ikke hente noget i aften da jeg er på job. Maskinen var pre installeret tror Du det ligger på den recover CD der fulgte med. JEg kan desværre ikke tjekke det nu, da det er en af mine kollegaers computer som skal installeres...
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. november 2001 - 21:57 #9
Jeg aner ikke om det ligger på recovercd - tror det ikke...
Avatar billede gurumaster Nybegynder
17. november 2001 - 22:06 #10
John > Tak for hjælpen. Det lykkedes alligevel at få det hentet ned på floppy. (Kan nemlig ikke gemme noget på jobbets PC\'er.