Avatar billede como Nybegynder
16. november 2001 - 20:08 Der er 12 kommentarer

forstyrende porno

Hej
Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre,jeg er dødhamrende træt af at der popper hjemmesider med porno på skærmen hele tiden,jeg har adsl og selv om jeg ikke har vinduer åbne lukker den selv eksploren op lukker jeg de vinduer der kommer åbner det nogen nye jeg har virus og popopkiller program installeret.
Como
Avatar billede keysersoze Guru
16. november 2001 - 20:13 #1
heh - men så tør jeg næsten vædde med at du bruge kazaa eller lignende download programmer... der er nemlig sådanne ting indbygget!
Avatar billede nomiz Nybegynder
16. november 2001 - 20:17 #2
..og når man begår sig på, måske knap så lovlige sider, tjah, så sker det altså at disse popper op. Der findes dog en pop-up killer, men ved ikke hvor
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2001 - 20:17 #3
Prøv med Webwasher. Den stopper disse pop-ups. Programmet er gratis.

http://www.webwasher.com/en/products/wwash/download_license.htm
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2001 - 22:14 #4
Du kan jo lade være med at gå ind på undergrundssiderne, det er da de eneste steder man bliver dænget til med disse popupporno sider. Eller kan du bruge popstopper, som kan hentes inde på expertftp. Eller du kan følge rådet på www.virus112.dk omkring interneteksploren og det at undgå at få nimda. Så for du heller ingen popup.
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2001 - 22:15 #5
kharder
icq# 71258492
Windows Messenger: kharder@c.dk
www.expertftp.subnet.dk
Avatar billede drh Nybegynder
16. november 2001 - 22:19 #6
Du kan downloade programmet popupkiller...som er ret effektiv :O)

Her har du hjemmesiden www.popupkillier.com
Avatar billede drh Nybegynder
16. november 2001 - 22:20 #7
ups det er forkert: her har du den rigtige www.popupkiller.com
Avatar billede drh Nybegynder
16. november 2001 - 22:23 #8
Ved du hvad jeg kan se at hjemmesiden er blevet ændret siden sidst.......giver dig besked hvis jeg finder ud af det...

Avatar billede como Nybegynder
18. november 2001 - 10:53 #9
MANGE TAK FOR SVARENDE JEG PRØVER DE RÅD JEG HAR FÅET.VAR IKKE PÅ NETTET IGÅR.
COMO
Avatar billede como Nybegynder
18. november 2001 - 18:53 #10
Tak for hjælpen til dem der har svaret jeg ved ikke hvad der har hjulpet men de er væk
como
Avatar billede keysersoze Guru
23. november 2001 - 09:46 #11
så luk lige spm...
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 15:57 #12
Lukker du snart spørgsmålet?